21

47 8 0
                                    

Okuduğunuz kitapta,dinlediğiniz şarkının nakaratında ondan bir parça bulurdunuz çünkü içiniz dışınız tam anlamıyla o olmuştur.

Aktan'dan...

Ne kadar bilişim ile ilgilenen adamım varsa hepsini toplamış Neva'yı arıyordum. Bulamadığım her saniye aleyhimeydi. Tam sövecekken telefonuma bildirim geldi. Tanımadık bir numara video göndermişti. Video yüklenirken içimden bir his beni rahatsız ediyordu. Video yüklendi ve izledim... İzlemez olaydım bu beni daha çok alevlendirmişti. Sevdiğim kadına atılan o tokadı misli misli ödeticektim. Telefonu adamlara verip yukarı çıktım ve sakinleştirici içip sakince yerime oturdum. O pis elleriyle sevdiğim kadına vurdukları, dokundukları için ellerini kırıcaktım. Adamların yanına gidip:

- Size sadece yirmi dakika veriyorum eğer o zaman içinde bulamazsanız hepinizi ateşe veririm. Yerleri bulamazsanız bile video da ki iki adamı bulun ve bana numaralarını getirin yoksa yaparım dediğimi.

...

-Aktan Bey adamların bir tanesinin numarasını bulduk. Buyrun.

- Çık ve telefonu dinle.

Verilen numarayı anında aradım. Acmadılar. Israrla bir daha ve bir daha aradım ve sonunda bir mesaj attım.

- Adın her ne boksa beni dinle koçum. O yanında ki kadına bu telefonu vermezsen o köyde ki anneni ve babanı mezarda ziyaret edersin. Ya benim dediğimi yap ne sana nede ailene zarar gelsin ya da diğer yolu seç hepinizi yok edeyim. Beş dakikan var. Başladı.

Üçüncü dakikada telefon çaldı ve anında açtım. Karşı taraftan sevdiğim,nefesine öldüğüm kadının titrek iç çekişi geldi. İçim derinden en derinden yandı.

- Güzelim... İyi misin? Seni almaya gelicem adamlar yerini bulmaya çalışıyor sakın kendini bırakma seni alıcam söz veriyorum.

- Aktan iyiyim ben. Ben senden asla umudumu kesmedim. Hem ben buraya gelirken yolu aklımda tuttum.

- Akıllı kızım hemen anlat orda olucam.

- Ya sana bir şey olursa?

- En fazla senin yolunda ölürüm bu senin için ilk ölüşüm olmaz. Senin uğrunda usanmadan ölürüm.

Telefonda ki ses içini çekti bu sefer dediklerimin mutluluğu ile iç çekti ve bana yolu tarif etti. Telefonu o adama vermesini söyledim.

- Aklın varsa ordan uzaklaş ve hemen yakınlarda beni bekle yoksa içindekiler ile birlikte sende ölürsün.

...

Neva'mın anlattığı o depoya geldik. Arkamdaki tüm adamlar tek hareketimi bekliyordu. Arabadan indim ve adamlara döndüm:

- İçerde yengeniz var onu ben alıcam. Burda ki tüm adamları diri istiyorum bir tanesinin bile burnu kanamasın.

Adamlarım öne atılırken deponun camında sevdiğim kadını gördüm ve karşısında ona pis bir şekilde bakan bir iti gördüm. Buna daha fazla dayanamazdım. Adamlarla bende atıldım ve hiçbir şeyi takmadan depoya o hızla girdim. Neva'mın olduğu o odaya girdim ve o adamı sevdiğime doğru yaklaşırken gördüm anında tüm sinirimi adamın üstünde patlattım. Kendimi tutamayıp onu yerden yere vurdum en sonunda Neva daha fazla korkmasın diye durdum. Arkamı döndüm ve yerde yatan adama kinle bakan kadına döndüm, yıpranmıştı fakat güzelliğinden asla ödün vermemişti. Hemen onu göğsüme çektim onun yeri burasıydı. Onu ölene dek göğsüme hapis edebilirdim. Birden bir iç çekiş ve göğsümde bir ıslaklık hissettim, ağlıyordu. Aldım onu yatağa oturttum ve önünde eğildim. Birbirine karışan saçlarına elimi attım ve alnına bir buse kondurdum.

ZÜMRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin