Dünyada nice güzellikler vardı acı ile harmanlanan ve ne acılar vardı hep en güzel yerlerden kanayan.
İnsanın en sevdikleri ile sınanması hep acı vericiydi. İnsan hep en çok sevdiklerinden darbe alır ve hem en sevdiklerinin o yarayı kapatmasını bekler.
Neva'dan...
Gözlerimi sildim ve çöktüğüm yerden kalktım bu sefer onların beni yıkmasına izin vermeyecektim. Odanın kapısını tıklatıp içeri girdim.
- Beyler hadi inin aşağıya yemek yapmıştım hep beraber yeriz. Kaynananız seviyormuş sizi.
- Yengelerin birtanesi ya.
- Can bir tane yengen var zaten oğlum.
- O yüzden birtane zaten Aktan sen anlamazsın.
Hepsi gülmüştü buna ama benim gülesim bile gelmiyordu. Aktan kolunu belime attı hafif bir gülümseme gönderdim,bir şeylerin olduğunun farkındaydı belimi hafif sıktı. Yüzüne baktığımda'ne oluyor' ifadesi vardı bir şey yok dercesine kafamı salladım ve aşağıya indik.
- Harika olmuş yenge valla kardeşim yaşadı.
- E oğlum kimin kuzeni kimin kız kardeşi?
- Hemen kendine pay çıkar
...
İnsan kırıldıkça adım atmaya korkardı ve kırıldığı yerden yeşermeye çalışırdı. Kadın ailesinden bir darbe almıştı belkide sadece bir darbe değildi daha fazlası da vardı orası bilinmezdi. Kadın onun dallarını yaraladıkları yeri sevdiği adam ile birlikte kapatacaktı ve sevdiği adam ile beraber kocaman bir çınar olacaktı.
Özgür ve Can gitmişlerdi. Mutfağı toplayıp Aktan'ın yanına gittim. Duyduğumu ona söylemeliyim ondan bir şey saklamak istemiyordum. İçeri girdiğimde sevdiğim adamın camdan dışarı düşünceli bir şekilde baktığını gördüm,kesinlikle bu olayları düşünüyordu. Usulca yanına gittim ve omzuna kafamı koydum.
- Sizi duydum.
- Biliyorum.
- Nasıl demiycem.
Omuz silkti ve kolunun altına aldı. Saçımı okşadı ve öptü.
- Sıkma canını hallolur bir şekilde.
- Ben halledicem. Benim sevdiğim adamın canına kıydılar ki sonra ki hedefleri bendim. Onlara haddini bildiricem.
- Ne yapacaksın ki?
- Bilmiyorum ama benim canımı yaktılar bende onların canını yakıcam.
- Güzelim seni bu olaya hiçbir şekilde sokmam.
- Niye? Onlar benim yüzümden senin canını acıttılar. Ya ölseydin?
- Ben senin için yaşamayı göze alan bir adamım onların beni öldürme düşünceleri bile beni korkutmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRA
Romance- Seni seviyorum Neva. Kalbini,ellerini, gözlerini, saçlarını,kirpiklerini yani sana ait olan her şeyi ama en çok seni seviyorum. Gökyüzü gibi sonsuz,denizin maviliği gibi saf temiz,gece gibi sessizce ve bir bebeğin annesini masumca sevdiği gibi sev...