Sevmek insanlığa verilen en güzel lütuf,en güzel sevaptı...
...
Yazardan...
Adam karşısında ki adama fazla yüklenmişti ama bildiği şeyler bunu ona yaptırıyordu. Geri çekildi üstünü silkeledi ve arkasına son kez bakıp arabaya bindi.
Yerde yatan çocuksa olan tüm bunlara şaşkındı ama vazgeçmiycekti Neva ile illa bir şekilde tekrar konuşacak ve gerekirse onu o adamın elinden almaya çalışacaktı,kafaya koymuştu Neva Aktan'ı hak etmiyordu ona göre.
İki genç adam birbirlerine sinir ve nefret bakışlar ile şimdilik son kez baktılar. Bu karşılaşma ilk olmuştu ama son değildi.
...
- Neva hadi gidiyoruz eve.
- Biraz daha burada dursak olmaz mı?
- Olmaz benim işlerim var.
- Beni bırak tek,olmaz mı?
- Hayır.
- Ama Aktan...
- Neva,eve gidiyoruz dedim.
Neva onun birden soğuyan sesine ve sinirine şaşırmıştı. Ne olmuştu ki birden böyle olmuştu bu adam?
Kadın daha fazla ısrar etmedi ve evden Aktan ile birlikte çıktı.
- Telefonunu ver.
- Ne oldu yine?
- Neva her şeyi sorgulama.
- Al.
Neva telefonu Aktan'a uzatmıştı, Aktan ise hemen telefonu alıp yeni sim kartı takmıştı.
- Bu yeni numaran, Deniz ve Özgür'e bunu bildiren mesaj at. Kimseye numaranı verme.
- Niye bu kadar sinirlendin?
- Neva bana o çocuğu korumaya kalkma sakın. Seni neden merak ediyor? Bu kadar iyi niyetli olman beni bazen sevindirsede bazen de sinirlendiriyor.
- Aktan biz arkadaşız onunla merak etmesi normal çünkü kimseye bir şey demeden okuldan kaydım alındı.
- Olabilir,bu seni arayıp sormasına neden değil sonuçta Deniz'i görüyor ona sorabilir.
- Evet,ama...
- Neva, güzelim ben git gide sinirleniyorum eğer biraz daha korursan bana o iti daha çok sinirlenirim.
- Peki Aktan,sinirlenme sen.
...
Eve gelmişlerdi ve Aktan hemen çalışma odasına çekilip bir sürü görüşme yapmıştı daha sonra Neva'nın yanına gelip:
- Benim acilen yurtdışına çıkmam gerekiyor,bir kaç gün sonra dönerim ancak. İstersen gel sende,okul işini hallederiz illa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRA
Romance- Seni seviyorum Neva. Kalbini,ellerini, gözlerini, saçlarını,kirpiklerini yani sana ait olan her şeyi ama en çok seni seviyorum. Gökyüzü gibi sonsuz,denizin maviliği gibi saf temiz,gece gibi sessizce ve bir bebeğin annesini masumca sevdiği gibi sev...