Sevdiğinin kabusu değilde kabul olan rüyası olmak en güzel sevmelere aitti.
Onlar birbirlerine olan sevdaları sayesinde ayakta duruyor ve birbirlerine ait olan pamuk ipliğiyle o bağı her geçen gün bir kez daha sağlamlaştırıp, düğümlüyorlardı.
Adam kadının onu büyük bir özlem ve sevda ile beklemesine mutlu oldu,kadın sevdiği adamın gözlerini açıp ona bakmasına mutlu oldu. Kadın şükür etti sevdiği adamın o ölüm döşeğinin kıyısından kurtulup ait olduğu yere yanına geldiği için. Adam da sevdiği kadının ona olan sevgisini gösterdiği ve onun için üzüldüğünü gördü,kadının onu sevdiğine bir kez daha şahit olup o da buna şükür etti.
Aktan'dan...
Kaç gün orada öylece hareketsizce yattığım bilinmez ama bu süre zarfında sevdiğim kadının benim için endişelenmesi üzülmesin her ne kadar kötü olsa da benim için güzel bir şeydi aslında. Çünkü sevdiğimin bana bir şey olucak korkusunu duydum hissettim bu da beni sevdiği anlamına gelir.
Yanımda koltukta bir kaç günün yorgunluğunu ben uyandıktan sonra rahatlıkla atmaya çalışan sevdiğimi gördüm. Bana ağrı kesici ve sakinleştirici yaptıkları için onun uyuduğunu sonradan görmüş oldum. Hafifçe doğruldum ve yataktan serum ile birlikte kalktım. Hafifçe eğildim sevdiğimin önünde. Elim direk saçlarına gitti,bu his beni her defasında benden alırdı. Elim gözlerine indi,bu gözlerden benim için yaşlar akmıştı,bu gözler benim vurulma anımı görmüştü. Bas parmağım ile gözlerine hafif bir dokundum ve sonrada öptüm. Her şeyi telafi edecektim yeter ki zaman geçsin ve beni ben olduğum için sevsin sonrası çok kolaydı.
- Neva,kalk güzelim boynun ağrıycak.
Tek gözünü açıp mırıldandı sonra gözünü tekrar kapattı. Tam bir daha seslenecektim ki bu sefer hızla doğruldu ve şaşkın gözlerle bana baktı.
- Aktan sen daha iyileşmedin yataktan niye çıkıyorsun be adam çıldırdın mı sen?
- Evet,senin için çıldırdım.
- Şuan bu güzel sözlerin yaptığını ötmüyor Aktan Efendi hemen yatağına.
- Güzelim emir verme bana sinirleniyorum.
- Allah Allah,paşama bakınız. Aktan hadi canım benim yatağına geç dikişlerine bir şey olmasın.
- Daha önce de başıma bir sürü böyle olay geldi,merak etme bir şey olmuyor.
- Ya Aktan o zaman olmadı diye hiç olmaz anlamına gelmiyor. Hadi yat bende doktoru çağırayım baksın bir sana.
Kolundan tutup yatağa hafifçe oturttum.
- Güzelim sen yat biraz doktor gelirse görür beni. Kim bilir kaç gündür uykusuzsun hadi yat dinlen.
- Ama...
- Aması yok hadi güzelim.
...
Koltukta sevdiğim kadının mor olan çevre hatlarını izliyordum,ne kadar yıprandığını hissettikçe kendime kızıyordum. Can girdi içeri bana bir şeyler söyleyecek ama söyleyemiyordu bunu uyandığımda fark etmiştim. Yavaşça oturduğum koltuktan kalkıp serumu çıkardım yavaş adımlarla odanın dışına çıktım arkamdan da Can çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRA
Romance- Seni seviyorum Neva. Kalbini,ellerini, gözlerini, saçlarını,kirpiklerini yani sana ait olan her şeyi ama en çok seni seviyorum. Gökyüzü gibi sonsuz,denizin maviliği gibi saf temiz,gece gibi sessizce ve bir bebeğin annesini masumca sevdiği gibi sev...