İnsan en çok en sevdiğinden yara alır ve yarayı açan kişinin yarayı kapatmasını bekler. Kısacası yarayı açan da bir kapayanda.
...
- Belki ben o ahı yaşayacağım ama sende bana yapılanların bedelini ödeyecek ve o yanında ki itin gerçek yüzünü göreceksin.
- Bedelini bana ödettin hemde misli mislini ödettin. Hiçbir şeyi hak etmeyen benim ama her şeyin en kötüsünü sen ve annen hak ediyorsunuz.
Tam bana bir tane daha vurmak için elini kaldırdı ki elini arkadan kocaman eller tuttu, Aktan gelmişti. Hemen aramıza girdi ve babam olacak o adamın elini boşluğa itti.
- Sana bir daha bunu tekrarlanmayacağını söylediğimde ciddiydim. Bunun üçüncüsü olmaz.
- Hadi ya sen kimsinde kalkıp benimle kızımın arasına giriyorsun şerefsiz?
- Şerefime laf edecek bir adam değilsin bu bir. İki Neva'yı reddetmiştin az önce bunu tekrar söyledin. Üç ben Neva'nın her şeyiyim. Abisi, babası, kocası,arkadaşı ne isterse oyum.
- Sana da ona da huzur vermeyeceğim ikinizde bunu bilin. Benim şerefimi iki paralık ettiniz bunu ödeyeceksiniz.
- Bence sen beni tehtit etmeye kalkma çünkü benim kim olduğumu ve sınırımın olmadığını bilmiyorsun. Eğer şuan bir şey yapmıyorsam senden korktuğum için ya da başka bir şey için değil,sırf Neva'nın babasısın diye yapmıyorum. Eğer bir daha karşıma çıkıp beni ve Neva'yı tehtit edecek olursan sana bunun hesabını canın ile sorarım.
Elimden tutup beni arabaya bindirdi. Yol boyunca yine sustu. Alışkın değildim bana bu şekilde davranmasına.
- Belli bir süre yokum,yurt dışına çıkıcam. Bu zaman içinde evden çıkman yasak.
- Benide götür.
- Olmaz.
- Niye?
- Orada ki işlerim biriktiği için seninle ilgilenemeyebilirim.
- Olsun bir köşede durur seni izlerim.
- Olmaz senin için ev daha güvenli. Korumalar arttırılacak zaten.
- Bir şey mi oldu?
- Hayır.
- Ne zaman düzeleceksin?
- Aynı soruyu kaç kez soracaksın?
- Beni affedene kadar.
- Affettim varsay o zaman.
- Yok ya oldu gözlerim doldu. Affedeceksin,bana kıyamazsın.
- Ya kıyarsam?
- Kafana belindeki silah ile kurşun yersin.
- Hırçınım diyorsun yani?
- Evet, öyleyim. Bence beni daha fazla kendinden mahrum etmek istemezsin.
- Bakarız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRA
Romans- Seni seviyorum Neva. Kalbini,ellerini, gözlerini, saçlarını,kirpiklerini yani sana ait olan her şeyi ama en çok seni seviyorum. Gökyüzü gibi sonsuz,denizin maviliği gibi saf temiz,gece gibi sessizce ve bir bebeğin annesini masumca sevdiği gibi sev...