9

65 7 0
                                    

Bir sevda ne kadar büyük ise o sevdanın bağı bir o kadar sıkı olurdu. İnce olan pamuk ipliği zamanla daha çok sıkılaşır bağ sonsuza dek kopmazdı.

Yazardan...

Neva yanında ki adama soru sormak konuşmak istedi. Ne diyecekti,o kız kimdi ya da sevgilin mi var diyecekti? Diyemezdi sonuçta Neva onun hiçbir şeyi değildi ona hesap soramazdı. Aklına Ozan'ı o akşam kimin durduğunu ve gelmediğini söylemek istedi.

- Ozan o akşam gelmedi. Üç gün boyunca yoktu.

- Senin açından iyi oldu yani.

- Evet. Peki özel değilse bir şey sormak istiyorum.

Neva kendini tutamamıştı içinde ki o kurdu yenmesi gerekirdi. Aktan ise Neva'nın bu soruyu sormasına şaşırmıştı böyle bir şeyi beklemiyordu. Sevdiğinin onu merak etmesini beklemiyordu ama Neva tarafından merak edilme duygusu hoşuna gitmişti. Keyfini çıkarmak istedi.

- Ne o beni mi özledin?

- Seni özlemek mi? Sevgilin dururken ben niye özleyeyim?

- Benim sevgilim mi varmış? Daha yeni öğreniyorum. Ee kimmiş yoksa sen misin?

Neva, Aktan'ın bu dediğine hem sinirlenmiş hemde utanmıştı, hırsla:

- Çok komik. Bir kere sevgilin olduğunu öğrendim beni kandırma. Sevgilin varken bu şekilde yakın olmamız doğru değil.

Aktan, Neva'nın sesinde hem sinir hemde çözemediği bir duygu sezdi belki de o duygu kıskançlıktı. Bunun üzerine kahkaha attığı Aktan.

- Ne gülüyorsun dediklerimin neresi komik?

- Hepsi komik çünkü bir kere benim sevgilim yok.

- Varmış duydum restorantta garsonların konuşmasını duydum.

- Ne,ne zaman?

- O gün okul çıkışı Özgür beni senin oraya getirdi onlarda senin bir kız ile tatile çıktığını dediler.

- O benim sevgilim değil ve ben tatile gitmedim. Biliyorsun ben yarı bu kasabalı olsam da bazen ailemin yanına gidip diğer işlerimi halletmem gerekir.

- Peki o kız kimdi?

- Ne o beni mi kıskandın?

- Yok,hayır yani merak ettim sadece.

- Tamam heyecanlanma şaka yaptım. O kızın kim olduğunu daha sonra söylerim gel sana pamuk şeker alayım ne dersin?

- Çikolata olursa yanında çok iyi olur.

Aktan yanında duran sevdiğine ufak bir tebessüm gönderim ayağa kalktı ve elini Neva'ya uzattı. Neva bir ele bir de elin sahibine baktı hiç düşünmeden elini tutup kalktı. Pamuk şekeri ve çikolatayı alıp bir yana oturdular. Neva ellerindeki yiyecekleri tam yerken birden bir el çikolatasının yarısını koparmış ve ağzına atmıştı bu el tabi ki Aktan'ın elinden başka bir el olamazdı. Neva aniden Aktan'a döndü ve ağzı açık bir şekilde ona baktı Aktan ise omuz silkmek ile yetindi. Neva onun yerinde Özgür olsa o çikolatayı ona zehir ederdi ama bunu Aktan'a yapmadı.

ZÜMRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin