En güzel duyguları en sevdiğine beslemek sevdanın en güzeliydi...
Neva'dan...
Sabah herkesten önce kalkmıştım ve istemeye istemeye kendi odama gitmiştim. Şimdi kendi odamda kendi yatağımda sırt üstü uzanmış dün gece Aktan'ın anlattıklarını düşünüyordum. Küçücük yaşta neleri kaldırmıştı ve her şeyin üstesinden gelmişti.
Aktan'ın odasına geri gittim ve baş ucuna çöküp saçlarıyla oynadım bu bana terapi gibiydi. Birden telefonun ışığı yandı bir numara arıyordu, Aktan telefonun sesine kalktı ve beni gördü. Başıma bir öpücük kondurup telefonu açtı.
Kaşları çatıldı,her ne duyduysa onu sinir etmişti.
- Can bekle beni geliyorum.
- Ne olmuş nefesim?
- Biri kasabadaki restoranta saldırmış.
- Ne? Birine bir şey olmuş mu?
- Hayır. Bizim anılarımız yanmak üzereyken müdahale etmişler.
- Kim yapmış bunu?
- Bilmiyorum ama Ozan ya da baban olabilir. Belki de benim düşmanlarımdan.
- Belkide.
Birden dolaba ilerleyip gözümün önünde giyindi bense hala şok etkisindeydim. Geldi ve alnımdan öpüp sarıldı.
- Ben çıkıyorum kendine ve annene cok dikkat et.
- Tamam canım. Sende kendine çok dikkat et.
- Ederiiim.
...
Okul çıkışı Aktan gelmemişti onun yerine korumalardan biri kapıda beni bekliyordu. Hemen yanına gidip Aktan'ı sordum ve bilmediğini söyledi, inanmamıştım.
Eve geldiğimde annem oturmuş gündüz kuşağı izliyordu,yanına oturdum ve onunla vakit geçirmek istedim ama içimde bir rahatsızlık vardı rahat değildim. Hemen yukarı çıkıp Aktan'ı aradım,sonuna kadar çaldı açmadı. Can'ı aradım o da açmadı. Bir kaç kez daha Aktan'ı aradım ve yine açan olmadı. İyice endiselenmiştim ve hemen üstümü giyinip aşağıya indim. Anneme bir bahane uydurup beni eve getiren korumanın yanına gittim.
- Şey Aktan aradı beni şimdi ve 'benim yanıma getirsinler seni' dedi.
- Ama efendim...
- Aktan'ın sözünü çiğnemiyceksin herhalde,aklını kaçırmamışsındır.
- Yok,hayır tabi ki. Buyrun binin,gidelim.
Araba her yol alışında benim içimde ki his biraz daha büyüyordu ve katlanılmaz bir hâl almaya başlıyordu. Bir yere geldik ve silah patlama sesleri geliyordu. Aklıma Aktan'ın vurulma anı ve sonrasında olanlar geldi, kalbim hızla atmaya başladı. Ona bir şey olmasına asla izin vermezdim.
Araba durdu bir yerde ve ben gözlerimle her yerde Can ile Aktan'ı arıyordum. Silah sesleri kesildi ve bir yerden iki tane silüet geldiğini gördüm. Yaklaştıklarında gördüm ki; Aktan, Can'ı kolunun altına almış güle güle yürüyorlardı. Arabayı fark ettiler ve buraya doğru geldiler,iste şimdi yanmıştım. Aktan cama tıktıkladı,açarsam ölürüm acmazsam yine ölürüm,en sonunda açtım. Aktan beni görünce kaşlarını çattı ve dişlerini sıkmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRA
Romance- Seni seviyorum Neva. Kalbini,ellerini, gözlerini, saçlarını,kirpiklerini yani sana ait olan her şeyi ama en çok seni seviyorum. Gökyüzü gibi sonsuz,denizin maviliği gibi saf temiz,gece gibi sessizce ve bir bebeğin annesini masumca sevdiği gibi sev...