6.

879 32 20
                                    

Gdy tylko omega podskoczyła, alfa natychmiast odsunął się i wstał. Widać było, że omega nie do końca wiedziała o co chodzi. Dopiero, gdy spojrzała na swoją lekko podwiniętą koszulkę przy okazji ją poprawiając oraz rozczochrane włosy i bardziej opuchnięte usta alfy, zrozumiał.

Natychmiast jego twarz oblał rumieniec, który nie trudno było dostrzec. Zaczął miętosić rękami końcówkę koszulki, którą miał na sobie.

Teraz by się do tego nie przyznał, ale kiedy przez ten czas spał, a alfa robiła bardzo grzeszne rzeczy, Jimin nie był lepszy. Ciche westchnienia i jęki opuszczające wtedy jego usta, nie były tylko zasługą alfy. Malutka omega, taka niewinna, miała erotyczny sen z alfą w głównej roli. A wybudzenie się omegi ze snu było tylko krótką kwestią czasu.

Dlatego teraz z zawstydzenia unikał wzroku alfy, który patrzył z wielkimi oczami na jego krótkie spodenki pod którymi znajdowała się przeszkadzająca erekcja.

Już alfa miał coś powiedzieć, kiedy Jimin nie wytrzymując tego napięcia wybiegła do swojego pokoju. Oparł się plecami o drzwi i próbował uspokoić swoje szybko bijące serce. Po czasie przeniósł swój wzrok na spodenki wiedząc już, że będzie musiał się z nią uporać jak najszybciej.

W głowie przywołując bardzo niegrzeczne obrazy ze snu doszedł by chwile później rzucić się na łóżko, turlając się i tarzając po nim. Tak wiele emocji teraz czuł. Był szczęśliwy, że alfa czuje do niego porządane i go dotykał, ale jednocześnie ma ochotę zapaść się pod ziemie ze wstydu.

______
Nima zegzu zboczuszki (•̀•́)و
(Jeszcze nie czas, spokojnie)

Rozdział ten krótki jest, iż, gdyż, ponieważ jest kontynuacją poprzedniego, a publikuje bo są osoby niecierpliwe, więc uprzedzam, że następnego rozdziału nie wstawię szybciej niż za miesiąc ( .•́ _ʖ •̀.)

Ps. to jest cudowne, No sami zobaczcie
𓂸 lub 𓂺

A teraz miłego czytanka ・▼
03.05.2022-godz. 00.31

Malutka omega || Yoonmin ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz