Aᴛᴇş ʜᴇʀ şᴇʏɪ ʏᴀᴋıᴘ-ʏıᴋıɴᴄᴀʏᴀ ᴋᴀᴅᴀʀ sᴏ̈ɴᴍᴇᴢ...
༺༻
Kentimi uçurumdan aşağı, boşluğun koynuna bıraktığımdan hızla yere düşüyordum. Beni kurtarmaya bile gelmemişti. Gerçekten beni değil benden doğacak bebeği istiyordu.
Tam yere çakılmama ramak kalmıştı ki, kendimi yatağımda buldum. Sanki bedenimi uçuruma değil yatağa bırakmıştım. Sinirlerim tepeme çıkmış halde:
- YETER ARTIK İFRİT! BENİMLE BÖYLE OYNAMAYA HAKKIN YOK! ORTAYA ÇIK! BENİ İZLEDİĞİNİ BİLİYORUM!
- Ne bağırıyosun be deli kız.
Pencerenin önünde oturmuş bana bakıyordu. Yüzü insansı değildi, ama cin gibi de değildi. İkisinin karışımıydı sanki...
Yeşil gözleri karanlıkta parılıyordu. Korkunçtu ama bir yandanda çok yakışıklıydı...
Kararlı adımlarla ona doğru ilerledim ve önünde durdum:
- Bu senin gerçek halinmi?
- Evet
- İnsana benziyorsun...
- Evet, çünkü annem insandı.
- Şimdi nerde?
- Öldü, ben öldürdüm.
Geri geri giderek:
- S-sen nasıl....
Belimden tutup kendine çekti. Korkunç bir gülümsemeyle:
- Ve eğer ailenin yaşamasını istiyorsan hatta tüm sülâlenin yaşamasını istiyorsan. Bana itaet edeceksin.
Göz yaşlarına boğularak:
- Ne istiyorsun?
- Seni...
Sonra gömleğimi çıkarıp kolunu belime doladı ve diğer eliylede başımı yana eğip boynumu öptü. Bu işkenceye daha ne kadar katlanacaktım? İfrit beni yaşarken öldürmüştü.
Tam o an annem odaya girdi ve şaşkın yüzle bana baktı.
- Kızım? Ne yapıyorsun yarı çıplak pencerenin önünde?
Önce ifrite sonra anneme baktım. İfrit durumumu görünce kahkaha attı ve kulağıma fısıldadı:
- Merak etme, beni yalnız sen göre ve duya bilirsin.
Bu sözleri duyunca bir az rahatladım. Dönüp anneme baktım ve dedim:
- A..anne banyo yapacaktım ama odama kelebek girmişti, pencereni açıp onu dışarı çıkardım.
- E ne güzel! Hadi bluzunu giy gel! Ninenlerle hamam keyfi yapacağız.
Aceleyle annem odadan çıkmadan bluzumu giyip onunla gittim. Annem kendiside bilmeden beni kurtarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙴𝚜𝚊𝚛𝚎𝚝 𓆩ᥫ᭡𓆪
FantasyHikaye cinsellik, korku, cin, mafya ve şiddet içerir. 18 yaşdan küçükseniz psikolojinizi etkileye bilir. Hikaye hakkında tek söyleyeceğim: Aşk beyinde başlar ama kalpde yaşanır. Yani beyin unutsada, kalp tanır sevdiğini💞 Daha detaylı bilgi için hi...