𝟚𝟝 𝕓𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞

4.7K 218 157
                                    

(Şimdiki zaman Efser)

Efser Kaanın yakasından tutup:

- BANA BAK ! SANA BİR SORU SORDUM! Cevap ver yoksa şimdi gidip Kontinuara her şeyi anlatacağım!

Efserin kolundan tutup kendine çekti:

- Nereye?(parmaklarını onun yanaklarında gezdirerek) Yıllar geçmesine rağmen, hala beni kendine çekmeyi biliyorsun...

- O yüzden mi bana hiç inanmadın, güvenmedin!? Beni çöp gibi attın! Siktir git başımdan! Bırak dedim!

- Zaten bende pek meraklı değilim sana! Şimdi kulaklarını aç ve iyi dinle! Cinlerle bir anlaşma yaptım... şimdi bana yardım ediyorlar... Herkesin gözüne farklı bir biçimde görünüyorum.

Sözünü keserek:

- Böyle bir şey mümkün mü?

- Evet... Onların ilizyonu işte... Neyse bunu boş ver! Ben Seda için geldim!

- Ordan bakınca salağamı benziyorum? Sen onları öldürmek için sen o kadar çabaladın! Şimdi Kontinuara zarar vermeden sadece Sedayı alıp, burdan gitcen mi?

- Sen gerçekten o herife aşıkmısın ya?!Neyse..Kontinuara zarar vermeyeceğim... yani fiziksel olarak değil...

- Ne diyorsun be!? Şifreli konuşmayı kes! Adan gibi anlat!

- Sedayı onun gözü önünde öldüreceğim. O ikisi bir birine aşık olmuşlar.

- Eee?

- Eee'si, Seda ölece Kontinuar tamamen çökecek. Aşk acısı en büyük işkence...

- Peki, bundan benim çıkarım ne?

- Kontinuar sana kalacak bu yetmez mi?

- Sana güvenmiyorum...Piçin tekisin!

- Sedaya benden başkasının olursa, onu öldüreceğimi söylemiştim...

- Sen ne ara böyle piskopat oldun be?

- Beni terkedip gittiğinden beri...

- Ben mi seniiiiii terkettiiiim?!

Bu sözlerden sonra Kaan tutkun gözlerle Efsere baktı. Sessizlikti. İkiside bir şey söylemiyordu ama bir birine olan bu bakışları çok şeyi anlatıyordu. Belliki, Efser de Kaan da hala bir birine karşı boş değillerdi. Kaan kibarça parmaklarını Efserin saçlarında gezdirip:

- Saçlarını neden kestin?...

- Uzun saçlarım seni hatırlatıyordu... bu yüzdün saçlarımın uzanmasına izin vermeyeceğim...

- Peki hala beni...?

Efser gözlerini kaçırarak:

- Be-ben artık Kontinuara aşığım...

- Biliyordum... Geçen sefer baloda onun koruduğunda anlamıtım... Zaten bende buraya intikam için geldim. Bu işte varmısın?

Durup düşünceli gözlerle yere baktı ve sonra yine Kaana dönerek:

- Varım lan, Anasını satayım varım!

- Neye varmısın? - Bir anda Seda ortaya çıkarak şüpheli gözlerle onlara bakıyordu.

( 5 dk önce Seda )

Üstümü giydikten sonra rüzgardan açılıp kapanın pencereyi kapatmak için pencereye yaklaştım. Tam o anda aşağıda havuzin yanında durup konuşan Efserle Dihye yi gördüm. Acaba ne iş çeviriyor şu Efser! Kesin Kontinuar bitti şimdide Dihyeyi yoldan çıkarıyor bu yelloz!

𝙴𝚜𝚊𝚛𝚎𝚝 𓆩ᥫ᭡𓆪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin