6 yıl önce
( Hikaye Efserin dilinden anlatılıyor)Sevgisiz ve anne şevkati olmadan üvey abimin elinde büyüdüm. O benden 5 yaş büyük olmasına rağmen bana hem anne hemde baba olmaya çalışıyordu. Çünkü kendisi çocukluktan hep acı çekerek büyümüştü. Bu yüzden benimde onun gibi olmamı istemiyordu.
Üvey abimin annesi başka mafyaların saldırısı zamanı hayatını kaybetmişti. Annesi öldükten sonra babası tarafından şiddetlere mağruz kalmış, üstelikte babası cici anne diye benim annemi getirmişti.
Benim annem de aslında üvey babamın sağ koluyla sevgiliymiş. Hatta bana 2 haftalık hamileymiş. Üvey babamın anneme gözü düştüğü için sağ kolunu öldürüp annemle evlenmişti. Tabi ben doğduktan bir kaç yıl sonra benim onun kızı olmadığımı öğrenmiş ve annemi....annemi öldürmüştü...
Tabi banada saldırmış benide öldürmeğe çalışmıştı ama üvey abim beni ondan kurtarmıştı. Aşağılık üvey babamda sinilenip ikimizide bodruma kapattırmıştı.
Hatta bir keresinde üvey abime bile tezavüz etmiştir... şöyleki o pislik herif bana tecavüze kalkışmış üvey abimde beni zorla elinden almıştı. Azmış ve gözü dönmüş aşağlık babasıda benim yerime ona tecavüz etmişti. Tüm bunlar yaşandığında benim 9, üvey abiminde 14 yaşı vardı. Evet... daha Çocuktuk...
Bu yüzden abimin psikolojisi yavaş yavaş bozulmaya başlamış, içine kapanmıştı. Büyüdükce dahada sessizleşiyor hatta çok acımasız olmuştu. On dördümde de abimin aşağılık babası bir tane daha kadın getirmiş onu hamile bırakmıştı. Herif sanki karı değil kurbanlık arıyordu.
Yeni annemizde küçük Simayı doğururken hayatını kaybetti. Aşağılık üvey babam Simayın annesini hastaneye götürmemiş evde doğum yaptırtmıştı.
Küçük Simay Kaanla benim hayatıma sanki ışık gibi gelmişti. Ikimizinde tek neşesi oydu.
Bu arada hikayeyi anlatmaktan adımı söyleyemedim. İsmim Efser ve üvey abimde Kaan.
Kaan kardeşine çok bağlıydı. Ona kendi annesinin ismini bile vermişti. Ikimiz birlikte Simayla ilgilniyor ona anne ve baba gibi olmuştuk. Küçük Simayda zaten bize anne baba diyordu. Kendi öz babasından korkuyor onu görünce hemen benim yada Kaanın arkasına saklanıyordu.
Şartlar böyle olunca, Kaana karşı zamanla duygularımın yaranması çok normaldı. 18 yaşıma vardığımda ona sırıl sıklam aşık olmuş, ondan başkasını gözüm görmüyordu.
Kaanda 24 yaşına daha yeni basmış gündüzleri babasıyla işte oluryor, akşam saat 6 dan sora eve gelirdi. Bende liseyi yeni bitirmiş, Simayla ilgileniyordum. Bu günde her gün olduğu gibi Kaan üvey babamdan önce işten gelip, el yüzünü yıkadı.
Simay mutlu mutlu Kaana sarılıp:
- Hoş geldin baba!
Kaanda Simayı kucağına alıp:
- Hoş gördük Fıstık! Nasılsın bu gün?
- İyiyim! Bana çikolata aldın mı?
- Bilmem...(elini arka cebine salarak, bir şey çıkardı) Belkide almışım!( çikolatayı gösterdi)
Simay çikolatayı görünce çok mutlu oldu ve Kaanın yanağından öpüp:
- Teşekkür ederim!!!
Sonra kucağındandan düşerek, kalidora doğru koştu. Ardından:
- Simay nereye?
- Televizyon izlicem anne.
- Tamam, koşturma düşcen!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙴𝚜𝚊𝚛𝚎𝚝 𓆩ᥫ᭡𓆪
FantasyHikaye cinsellik, korku, cin, mafya ve şiddet içerir. 18 yaşdan küçükseniz psikolojinizi etkileye bilir. Hikaye hakkında tek söyleyeceğim: Aşk beyinde başlar ama kalpde yaşanır. Yani beyin unutsada, kalp tanır sevdiğini💞 Daha detaylı bilgi için hi...