AŞK akla yatmayan birini, kalbe sığdırmaktır.
Ve SEVİŞMEK İki bedenin bir birine değmesi değil, iki ruhun birleşmesidir.
༺༻
Dihye kibarca geri çekilerek saçlarımı okşadı. Benim bakışlarım hala Kontinuarın üzerindeydi. Gözleri dolmuştu ama gözlerini görmemem için benden kaçırıyordu.
Dihye bana birşeyler söyledi ama benim düişüncelerim Kontinuarın yanındaydı. Sanki canı yanıyor gibiydi.
Sonunda dayanamayıp odadan dışarı fırladı. Dihye hala saçlarımı okşayarak:
- Ne düşünüyorsun?
- Neden bilmiyorum ama yanımda sen olmana rağmen aklım hala Kontinuarın yanında...- dalgın dalgın geveleyerek konuştum.
- Ne?
Bir anda düşüncelerden çıkıp:
- Ha? Şey... Yani seni bulduğum için çok mutluyum...
- O adam? O hüddam mı?
- Bilmiyorum...
- Bence hüddam çünkü, bir sürü müslüman cini var....(Bana sarılarak) Seni çok özledim bebeğim...
- Bebeğim mi? - dedim şüpheci gözlerle baktığımda sadece yüzüme bakıp gülümsedi. Karşılık olarak bende ona sarıldım ama bir anda Kontinuarın kedisi Dihyenin kucağına atladı. Kızgın şekilde ona saldırıp tısladı.
Kediyi kucağıma alıp:
- Hey! Boncuk! Sakin ol... ne yapıyorsun?
Dihye sinirle:
- Götür şu pisliği burdan!
- Ne? Dihye sen kedileri severdin noldu şimdi?
- Artık sevmiyorum...
- Tamam burada bekle onu bahçeye bırakıp gelcem.
Boncuğu kucağıma alıp, arka bahçeye indim. Sonra onu bahçeye bırakıp geri dönecektim ki...
- Gerçekten onun aşık olduğun kişi olduğuna emin misin?
Dönüp şaşkın yana baktığımda Kontinuar bahçede yalnız oturmuştu. Bana bakmadan, ellerini kavuşturup bir şeyler düşünüyordu.
Sonra ayağa kalkıp bana doğru adımladı. Gözlerimi gözlerinden kaçırarak:
- Ne demeğe çalışıyorsun?
- Ben Hüddamım ve Cinleri hissedebiliyorum. Hatta onları görüyorum bile. Ama nedense onda cine dair hiç bir alâmet hissetmedim.
- Çünkü, o yarı insan yarı cin!
- O zaman onu bulduğun sevindim. - Yüzünde sahte bir gülümsemeyle gözlerime baktı.
- Şey...Peki sen? Elması aldın...Neden kızı bulmuyorsun?
- Elması Dolunayda ona vereceğim.
Yuharı gökyüzüne bakarak:
- Ama daha dolunaya bir haftadan çok var...
- Evet ama sabretmem gerek...
- Üzülme sende bulacaksın...
- Bulacağım... Heh...(alaycı şekilde gülerek) bir an için seni o sanmıştım... Ne aptalca... sen onun tırnağı olammazsın bile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙴𝚜𝚊𝚛𝚎𝚝 𓆩ᥫ᭡𓆪
FantasyHikaye cinsellik, korku, cin, mafya ve şiddet içerir. 18 yaşdan küçükseniz psikolojinizi etkileye bilir. Hikaye hakkında tek söyleyeceğim: Aşk beyinde başlar ama kalpde yaşanır. Yani beyin unutsada, kalp tanır sevdiğini💞 Daha detaylı bilgi için hi...