𝟙𝟝 𝕓𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞

6.8K 324 153
                                    

𝟐 𝐬𝐞𝐳𝐨𝐧

°•Gerçek duygu•°

Beyin unutsada,
Kalp tanır sevdiğini.

༺༻

" Seda ne yapıyorsun? Seni öpmesine izin mi vercen? Hayıır..hayır... çok yakınız... Dihye'ye ihanet edemem... Peki ya kalbim? Neden böyle çarpıyor?"

Bilmiyorum neden ama ondan huzursuz olmuyordum. Beni öpmesine izin vererek gözlerimi yavaşça kapattım. Tam o anda kapı açıldı ve adamları içeri girdi.

Kontinuar onların geldiğini hissedince hemen ayağa kalkıp benden uzaklaştı. Bende yerden kalkıp üzerimdeki gelinliği düzeltdim.

Adamlardan biri telaşla:

- Abi her yerde seni arıyorduk!

Kontinuar kızgın sesle:

- Lan pezeveng! Tam 45 dakika burda kapalıyım! Nerdesiniz!

- Abi özür dilerim, biz...

- Olm gevezelemeği kes, git bana su getir.

- Abi Senyor adamlarıyla buraya geliyor.

Kontinuar şaşkınlıkla:

- Nee?! Yerimizi nasıl buldu?

- Abi bilmiyorum ama bu Senyorita'yı burdan hemen götürmemiz gerek.

Kontinuar başını sallayarak:

- Hemen onu buradan çıkarıp ormandaki gizli kulübeme götürün. Diğer adamlara da söyleyin silahları hazırlasınlar.

Kontinuarın emrini duyunca adamlar kolumda tutup beni sürüklediler. Dönüp arkaya Kontinuara baktım. Elleri cebinde beni izliyordu.

Neden onun gözlerine bakınca içim eriyordu? Bana diyeceksiniz ki "Seda sen ona aşık oldun galiba" ama aşk değil... Sanki...sanki...kalpten ona bağlıydım...

( o an Kontinuar)

Kendi kendine:

- Olm noluyo bana? Bu kadını görünce kalbim sanki yerinden fırlayacak gibi oluyor. Onu tanımıyorum bile! Siktir... sonunda kafayı yedim.

Düşünceler içinde bir kaç silahını alıp beline taktı. Sonra eline Usp alıp bekledi.

Birkaç dakika içinde içeri adamlar girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birkaç dakika içinde içeri adamlar girdi. Önde Senyor olmakla arkasında tam 4 koruma vardı. Sinirli bakışlarla Senyor Kontinuara doğru silah tutup:


- Bana bak piç! Nişanlımı neden kaçırdın! Onun yerini söyle yoksa beynin havada dans edecek!

Kontinuar elindeki silahı inceleyerek:

𝙴𝚜𝚊𝚛𝚎𝚝 𓆩ᥫ᭡𓆪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin