𝟙𝟛 𝕓𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞

7.4K 349 165
                                    

2 sezon

𓆩Gerçek başlangıç𓆪


Sᴀɴᴀ ɪɴᴄᴇᴅᴇɴ ʏᴀɴıɢ̆ıᴍ sᴀɴıʏᴏʀᴅᴜᴍ,
Bɪʀ ʙᴀᴋᴛıᴍ ᴋᴜ̈ʟᴇ ᴅᴏ̈ɴᴍᴜ̈şᴜ̈ᴍ...
༺༻

Altı yıl geçti. Zaman her yaranın ilacı derler ama ya zaman kendisi yaraysa? Yıllar geçmiş olmasına rağmen, ben bu aşkı kalbimden söküp atamamıştım.

Herkesin vardır illaki bir beklediği, ama kimi en çok beklersen o gelmez... Evet biliyorum, o gerçek değil sadece bir rüyaydı ama ben sevdiğimi beklerken, beklemeyi sevmişim...

Çok konuşup sizide sıkmayacağım. İlk başta komadan uyanınca ilizyon sandım. Cinlerin bana oynadığı başka bir oyun sandım ama herşey gerçekti... Ailemdeki herkes benim delirdiğimi sanıp beni tımarhaneye kapattırdılar.

İki yıl orada kaldıktan sonra okuyup Moda tasarımcısı oldum. Ailemle tüm bağlarımı koparıp kendi ayaklarım üzerinde durmaya çalıştım.

Ama kaderin benim için başka pilanları vardı. Şirketlerin birinde moda tasarımcılığı yaparken şirkete önemli bir sipariş geldi. O sparişi ben üstlendiyim için sparişin sahibi benimle bizzat tanışmak istedi.

Sonra beni görünce benden etkilenip, peşimi bırakmadı. Adamlarını yollayıp beni kaçırtdı. Hayatımı cehenneme çevirdi resmen. Sonunda dayanamayıp onunla evlenemeyi kabul ettim.

Evet...Bu gün, mafya babası Senyor, gerçek ismi Kaan Yılmaz olan adamla zorla evleniyordum.

Insanları acımadan öldürüp, çocukların organlarını çalıyor, kaçakçılık ve diğer iğrenç işlerle meşgul oluyordu. O kadar zalim biriydi ki, kendi kardeşinin dilini kesip, onu köpek balıklarına yem etmişti.

Uzun yıllardır birine bile dönüp bakmayan ben, bu gün kaderime boyun eğip hiç sevmediğim biriyle evleniyordum. Ne kadar ağlayıp göz yaşı döksemde, kaçmaya çalışsamda olmadı. Her seferinde beni bulup bodruma kapattırıyordu. Karanlıktan korktuğum için bu benim için en dayanılmaz işkenceydi.

Düşünceler içinden, odaya giren özel hizmetçilerim yüzünde çıktım. Saçlarımı toplayıp, sonra beni aksesuarlar la süslediler. O kadar hevessizdim ki, onları geri itip ayağa kalktım ve pencereden dışarı baktım.

Aşağısı kalabalıktı. Herkes düğün için toplanmıştı. Bu kalabalığın içinde, gözüm siyah giyimli korumaları olan bir başka mafyaya sataştı. Aşağıdan beni gözünü kırpmadan izliyordu. Meraklı gözlerle bende ona baktığımda gözlerini çekip etrafa baktı.

Emrime verilen Elif hizmetçisini yanıma çağırıp ona sordum:

- Elif, orada oturan beyefendi kim?

- Mafya Kontinuar.

- Neden ilk kez görüyorum onu?

- Müstakbel kocanız Senyorla, araları gergin. Pek buluşmazlar ama birlikte anlaşma gereği iş yaparlar. O değilde efendim, Kontinuar'ın çok yakışıklı olduğunu söylemeden edemicem.

Gözümü o mafyadan çekerek:

- Elif, gel gelinliğimin eteğini düzelt. Dedi-kodu yapmanın zamanı ve yeri değil. Gelinlik ayağıma dolanıyor.
Sonra aynanın önüne geçip kendime baktım.

Sonra aynanın önüne geçip kendime baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝙴𝚜𝚊𝚛𝚎𝚝 𓆩ᥫ᭡𓆪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin