Kitap hoşunuza gidiyor mu? Düşüncelerinizi belirtmekten çekinmeyin lütfen,
çiğköftelerim🍷...🌪
Ellerim heyecandan titriyor, avuç içlerim durmadan terliyordu. İçime titrek bir nefes çekerek terleyen avuçlarımı, üzerimde ki siyah yünlü hırkamın yüzeyine ileri geri sürterek avucumdaki nemi az da olsa yok ettim.
Tamda şu an eski öğrencilik yıllarıma geri dönmüş, bir lisenin herhangi bir sınıfında hocanın bize dağıtmak için şefaf boşetten ayırdığı kitapçık ve optikleri izliyordum.
Sonunda sıra bana geldiğinde boş olan masanın yüzeyi B kitapçığı ve kutucukları boş olan optik ile doldu. Annemin zorla elime tutuşturduğu, üzerinde markanın isminin yazılı olduğu ambalajı sökülmüş sudan iki yudum aldım. Daha fazlası heyecandan kramp giren mideme hiç iyi gelmeyerek kusmama sebep olabilirdi. Bedenimi tanıyordum.
Derin nefes alarak elime aldığım, ana maddesi tahta olan kurşun kalemi parmaklarım kavradı. Sınava onca para veriyorduk elimize geçen iki kurşun kalem, bir sildi, bir kalem traş ve iki şekerdi. Mükemmel.
Optikteki boş kısımlara kendime ait bilgileri taşırmayacak şekilde doldurduktan sonra, onu bir kenara bırakıp kitapçığımı elime aldım. Etrafımda ki herkes çözmeye başlamıştı bile, bu durum beni daha da strese sokmuştu.
Kendi kendimi sakinleştirdikten sonra başladım sınava. Tek odak noktamın önümde ki bu kağıt parçasında olmasını zorla da olsa başardım.
Saatler sonra omzumda ki yüklerin bir kısmı kalkmış bir şekilde çıktım demir kapıdan. Benimle birlikte, sayamayacağım kadar çok insan çıktı okuldan. Herkes ailesine giderken, bende bahçede beni bıraktığı aynı yerde bekleyen anneme doğru gittim.
Onun yanına gittiğimde ellleri yanaklarımı buldu, "Nasıldı?" dedikten hemen sonra baş parmağı ile yanağımı okşadı.
Heyecanla konuştum,"Güzeldi anne, sanırım bu sefer istediğim bölümü tutturacağım."
"İnşAllah kızım. Hakkında hayırlısı olsun."
"Amin."
Beraber kol kola çıktık okulun geniş bahçesinden ve kenarda park halinde duran arabama yöneldik. Şoför koltuğuna geçip sırtımı koltuğa yaslarken, annemin de binmesini bekledim. Beraber kemerlerimizi taktıktan sonra, Zehranın sınava girdiği okula doğru sürdüm arabayı. Benim okulumun hemen alt sokağındaydı.
Onu almaya gittiğimizde, okulun kenarında duran otobüs durağının önünde bizi bekliyordu. Kornayı çalarak bizi fark etmesini sağladım. Kafasını kaldırarak arabama baktı ve hemen bize doğru yürümeye başladı. Arkaya bindiğinde eve doğru sürdüm.
Zehra benim ve annemin koltuğunun arasına sıkışarak kafasını uzattı ona yandan bir bakış attım, "Sınav nasıl geçti?"dedim.
İç çekerek, "Çok kötüydü usta ya. Gördüğümü de yapamadım zaten. Hiçbir şey yok. İngilizceyi bıraktım, fen zaten gendi beni bırakdı. Yapamadık, maduruz. Bekliyoruz bakalım." diyerek beni ve annemi güldürmüştü.
Bizim girdiğimiz sınavda onun dediği gibi bölümler yoktu, aklınca televizyona çıkan LGS öğrencisinin taklidini yapmıştı. Anlaşılan sınavı tek güzel geçen bendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VATAN UĞRUNA [ARA VERİLDİ]
Teen FictionVan'da ailesi ile beraber yaşayan Üsteğmen Kartal Kara... Hacettepe Tıp Fakültesinden mezun olan, Muğlada ailesi ile birlikte yaşayan Yağmur Yaman. İlk görev yerinin Van olduğunu bir bilgisayar ekranından öğrenir. ... En az benim kadar kesik olan ne...