Ne demek oy ve yorum yok?
Sizde şey diyormuşsunuz: Seni hiç alakadar etmez. BJSNSNSNSNSBBZBZBZBZ
Öhöm neyse ciddileşip bölüme geçelim sevgili konuklar.
🌪
*Hastane olayından 3 gün önce*
Kartal'dan
Karşı dağda olan ve kayanın arkasından net bir şekilde gözüken hedefi indirmek için, silahıma doğru eğildim ve sol gözümü kapatarak sağ gözümü dürbüne yaklaştırdım.
Gez, göz, arpacık diye fısıldadım içimden.
İsaret parmağım hedefi seçtiğim an tetiğe bastı ve karşıdaki dağlarda saklanan bir terör örgütü üyesi tam alnının çatından vurularak geriye doğru savruldu. Tepkisizce bedeninin uçurumdan aşağı savrularak düşmesini izledim.
Hemen yanımda ki taşın ardında gizlenmeye çalışan Melih dudaklarını büzerek bir ıslık çaldı.
"Üsteğmenim bir tepki verin bari bu leşin yıkılışına."
Ona yandan bakarak kaşlarımı çattım, "Gözlerini karşıdan ayırma Melih. Bu anlık afallaman karşıda ki duran bir itin seni hedef almasını hiçte zorlaştırmaz. Odaklan." der demez hemen az önceki konumumu tekrardan aldım.
Melih sarf ettiğim sözcükler ile korkarak daha da taşın ardına gömüldü.
Biz tamamen karşıya odaklanmışken. Timimin herbiri farklı bir taşın ardındaydı.
Aralarından adı Mete olan bir çocuk konuştu, "Birkaç kez askeriyeye gelen esmer kızı tanıyan var mı aranızda?" dedi.
O kadar alakasız bir soruydu ki, onu ayağımın altına alıp ezmek istedim. Tam ona kızacakken gözlerim bir hedefe daha odaklandı.
Çoğu kişi ona dönerken ben gözlerimi hedeften ayırmadım.
Melih, "Ne kızı oğlum?" dedi.
Mete iç çekerek konuştu, "Lan birkaç kez geldi ya. İlk başta babasıyla gelmişti. Esmer, insanı iç çektiren bir güzelliği var oğlum. Adını bilen var mı lan? Bulacağım o kızı. Benim yapacağım, çok etkilendim ondan."
(Eselaaaa SJSHHSHSBSBSBSB)Kulaklarıma ulaşan cümleler ile, boşta bulunarak hedefin hemen yanında ki boşluğa bir mermi savurdum. Sinirden sıklaşan nefesimi Melih duymuştu ve Metenin kimden bahsettiğini anlamıştı.
Melih'in gülerek çocuğa döndüğünü gördüm, "Helva sever misin ey müslim?" dedi.
Meteye doğru kasılmış çenem ile döndüm. Ama o beni fark etmedi, kaşlarını çatarak Melihe döndü, "Severim." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VATAN UĞRUNA [ARA VERİLDİ]
Genç KurguVan'da ailesi ile beraber yaşayan Üsteğmen Kartal Kara... Hacettepe Tıp Fakültesinden mezun olan, Muğlada ailesi ile birlikte yaşayan Yağmur Yaman. İlk görev yerinin Van olduğunu bir bilgisayar ekranından öğrenir. ... En az benim kadar kesik olan ne...