2.BÖLÜM

19.6K 892 424
                                    

Baklava fıstık baksana bıstık ile başlayalım bölüme

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baklava fıstık baksana bıstık ile başlayalım bölüme. Hellolar efenim :D

Dilenci değilim ama, Allah rızası için bolca satır arası yorum :)

🌪️

Elimde ki su bardağını , mutfağın kapısından çıkarak salonda olan ve L koltuğu süpüren Zehraya gösterdim, "Şunu nereye koyayım?"

"Çeşmenin hemen üzerinde ki dolaba koyalım onu kanka ya. El altında olur hem."

Kafamı onu onaylar şekilde salladım, "O zaman çay bardakları da oraya gidiyor?"

"Aynen öyle."

Tekrar mutfağa gittim ve elimde ki bardağı takımı ile birlikte dolaba yerleştirdim. Yarın iş başı yapacaktık ve biz son anda bulduğumuz evi düzenliyorduk. Fazla yük olmamak için ikinci el olan, ama sıfır görünümü veren ev eşyalarını düzenliyorduk. Babam bu sabah her şeyden emin olduktan sonra gitmişti.

Mutfak dolaplarının tümünü eşyalarla doldurduktan sonra buzdolabından limonata çıkardım ve bardaklara doldurdum. Bardakları küçük tepsiye koyup yanına da atıştırmalıklar koydum ve salona geçtim.

Elimde ki tepsiyi, ortada bulunan cam sehpaya koydum. Bardağımı alıp sırtımı mat siyah koltuğa dayadım.

Zehra bardağı aldı ve tek seferde kafasına dikti, "Ohh, öyle güzel."

Bakışlarımı etrafta gezdirdim, "Güzel oldu sanki?"

"Ay mükemmel oldu ne güzeli," elini kaldırarak parmaklarını oynattı, "Ayıp değildir söylemesi, bu parmaklar biraz hamarattır da."

Gözlerim kısıldı, "Onu TUS'a girdikten sonra herhangi bir alanda doktor olursak, girdiğimiz ameliyatlar da göreceğiz yavrum."

Onun da gözleri kısıldı, "Demek meydan okuyorsun?"

Omuzlarımı kaldırıp indirdim, "Her zaman, beni bilirsin severim meydan okumayı."

"Yürü git, çingene kılıklı seni."

Sağ elimi kalbimin üzerine bastırdım, "Neden öyle diyorsunuz hanım efendi, alındım gücendim." dedim.

"Biliydim böyle olacağıni." diyerek güldü ve yanında duran telefonunu alıp açtı.

Ben de telefonumu çıkarıp açtım, birkaç whatsapp bildirimi dışında bir şey yoktu. İnstagrama girip keşfette dolaştım.

Birkaç saat telefonla oyalandıktan sonra iki artı bir olan evimizde, kendimize ait olan odalara dağıldık.

Odama girdiğim de kapımı kapattım ve açık gri duvara yaslı olan kıyafet dolabıma yöneldim. Hava soğuk olduğu için üzerime yünlü bir pijama takımı çıkardım ve kıyafetlerimi çıkarıp onları giyindim. Yatağımın kalın örtüsünü açtıktan sonra, yatağıma uzandım ve örtünün altına girdim.

VATAN UĞRUNA [ARA VERİLDİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin