Bölüme başlamadan önce, ülkemizde olan bu yangınlardan dolayı çok üzgünüm, üzgünüz. Umarım Allahın izni ile bu felaketten hemen kurtulur ve bunu yapan canilere gereken ceza verilir.
🌪️
Odadan çıktıktan hemen sonra elimdeki beyaz eldivenleri çıkardım ve kenarda duran çöp kutusuna attım. Hamile kadın acilen sezeryana alınmıştı ve benim görevim burada bittiği için doğumhaneden çıkmıştım.
Asansöre binerek tekrar acil katına indiğimde. Ben asansörden dışarı doğru adımımı atar atmaz Burçak hoca elime bir dosya tutuşturdu.
Kafamı kaldırarak ona baktım,"Bu dosya ne hocam?"
Arkada her ne varsa oraya bir süre gözlerini kısarak baktıktan sonra bana döndü ve konuştu, "Yağmur az önceki hastamız acil sezeryana alındığı için ve doğumu riskli olduğu için çoğu doktor o amelyata girdi herhangi bir ani reaksiyonu önlemek için. Bizde acil katındayız biliyorsun ki,"dedi.
"Evet,hocam?"
"Bu dosyadaki hasta bugün taburcu olacak ancak onu kontrol edecek doktor şu an amelyathanede. Ve son kez bir yanına uğrayıp durumuna bakılması gerek. Bu görevi de sana veriyorum."dedi ve benim konuşmami beklemden az önceki gözlerini kısarak baktığı yere doğru yürüdü.
Dosyaya kısa bir göz gezdirdikten sonra gözlerimin takılı kaldığı yer şuydu. Bu hasta Kartalın yaklaşık bir hafta önce gelen askeriydi. Hastaneyede bu yüzden gelmiş olmalıydı bugün.
Vakit kaybetmeden en altta yazılı olan, hastanın kaldığı katın ve oda numarasının yazılı olduğu yere baktım ve odaya doğru gittim.
Kapının önüne geldiğimde elimi kaldırarak büktüğüm işaret parmağım ile kapıyı üç kere tıklattım ve içeri girdim.
İlk başta kısa bir koridordan geçtim ve hemen ardında hastane yatağı görüş açıma girdi. Oda da sadece Melih vardı. Beni görür görmez yüzündeki somurtkan ifadeyi sildi ve dudaklarını iki yana doğru kıvırdı. Yattığı yerden doğrulacakken elimi kaldırarak ona engel oldum.
"Lütfen rahatınızı bozmayın. Size birkaç soru sorup hemen gideceğim zaten."
Kaşlarını kaldırıp indirdi,"Vay be bu kadar güzel bir doktorumun olduğunu bilmiyordum."dedi.
Hop koçum aman diyeyim yavaş gel. Ben senin yengenim yengen.
Fazla mı hızlı olmuştu bu düşünce?
Ona gülümsemek ile yetindim,"İltifatınıza bakılırsa gayet iyisiniz."dedim.
"Aslında iyiyim ancak bir de siz kontrol etseniz fena olmaz. Bu arada siz geçen askeriyeye gelen hanım efendi değil misiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VATAN UĞRUNA [ARA VERİLDİ]
Novela JuvenilVan'da ailesi ile beraber yaşayan Üsteğmen Kartal Kara... Hacettepe Tıp Fakültesinden mezun olan, Muğlada ailesi ile birlikte yaşayan Yağmur Yaman. İlk görev yerinin Van olduğunu bir bilgisayar ekranından öğrenir. ... En az benim kadar kesik olan ne...