<Kitap reklamı yapmayınız pls>
Başlangıç tarihi?
Başlamadan önce "Aaa yine asker ve doktor klişesi." diyerek boş boş yorum yapıcaksan lütfen okuma. Ne sen yorul ne de ben seni engellemek ile yorulayım.
Ve lütfen bunun bir kurgu olduğunu unutmayınız. Bazı şeyler gerçek hayatla çelişebilir, hemen "Bu böyle değil ki mantık hatası var," demeyin. Ben kurgumun işleyişine göre ayarlıyorum bazı şeyleri.
Bu hikaye benim yazımı sevenlere gelsin 🔒
Her şeyden önce unutmayınız ki bu bir kurgudur ve gerçek hayatla çelişebilcek şeylerin olması normaldir...
🌪️
İçime derin bir nefes çekip geri bıraktım. Tekrar içimi hava ile doldurduğum da, yanaklarım oluşan basınç ile bir yumruk şeklini aldı. İyice selenada ki Kıvılcım'a dönmüştüm.
"Yavrum, boğulacaksın o olacak şimdi. Tıkla şuna vallahi kalpten gideceğim şurada." annemden gelen itiraz ile daha çok stres oldum.
Ona dönüp, "Annecim ben de isterdim hemen şu enter tuşuna basıp, atandığım şehri görmek. Ama gel gör ki heyecandan olmuyor. Biraz anlayış ya."
Konuşmam biter bitmez, kulaklarıma gelen 'tık' sesi ile gözlerimi sonuna kadar açıp yanımda duran ve parmağı hâlâ enter tuşunun üstünde olan, sırıtan ablama baktım.
Abim hemen konuştu, "Aferin kız Azra. Yararlı olan tüm genleri ben almamışım demek ki. Bir ara beyninin varlığından şüphe ediyordum."
Ablam kaşlarını çatarak ikizi olan abime döndü, "Bana bak Kaya, seni kayaların altın da ezerim."
Can eniştem araya girdi hemen,"Hayatım, bizi birkaç saniye de olsa kutuplara gönderdiğin için teşekkürler."
Küçük yeğenim Lale her zaman ki meraklılığını konuşturarak, "Kutup neresi baba?" diyerek bizi gülümsetti.
Annemin yüksek çıkan sesi ile herkes yerinden hopladı, "Ay! Yağmur!"
Babam elini kalbine götürdü, "Bunca yıl savcılık yaptım, o kadar suçluyu yargıladım. Bizim hatun kadar kimse korkutmadı beni vallahi billahi!"
Anneme döndüm, "Ne bağırıyorsun annecim birden bire."
Annemin gözleri hafiften dolmaya başladı, işaret parmağı ile bilgisayarın parlak ekranını gösterdi ve sadece şunu söyledi, "Açıklanmış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VATAN UĞRUNA [ARA VERİLDİ]
Novela JuvenilVan'da ailesi ile beraber yaşayan Üsteğmen Kartal Kara... Hacettepe Tıp Fakültesinden mezun olan, Muğlada ailesi ile birlikte yaşayan Yağmur Yaman. İlk görev yerinin Van olduğunu bir bilgisayar ekranından öğrenir. ... En az benim kadar kesik olan ne...