Mały blond włosy chłopczyk gniewnie spoglądał na rówieśnika, o włosach w kolorze ognistej czerwieni, którego właśnie przedstawili mu rodzice.
- Wygląda jak idiota. - burknął mały blondynek, z czarną tiarą na głowie i w ciepłym brązowo-pomarańczowym płaszczu, próbując się wycofać, ale jego rodzice pilnowali, aby nie uciekł.
- Mamo on wygląda strasznie. - powiedział w tym samym momencie chłopczyk o czerwonych włosach, ubrany w biały surdut, brązowe spodnie i złotą koronę, niepewnie spoglądając na rówieśnika.
- Chłopcy, bądźcie grzeczni. W przyszłości połączycie nasze królestwa. - powiedzieli rodzice obu chłopców w jednym momencie.
Katsuki, bo tak się nazywał blondynek, o oczach barwy krwi, spojrzał z oburzeniem na nieśmiałego dzieciaka stojącego naprzeciwko niego i wpatrującego się w niego z niepokojem. Po chwili jednak chłopiec wziął głęboki oddech i puszczając się nogi mamy, postawił krok w kierunku blondwłosego księcia. Blondyn obserwował go uważnie spod przymrużonych powiek, ale pomimo strachu czerwono-włosy powoli się zbliżył.
- Hej, nazywam się Eijiro Kirishima. - powiedział podając rękę do drugiego księcia z delikatnym nieśmiałym uśmiechem.
Katsuki obserwował wyciągniętą w jego stronę rękę przez moment, po czym, pod wpływem impulsu, niespodziewanie ugryzł w nią drugiego chłopaka. Chciał jeszcze bardziej wystraszyć drugie dziecko, co błyskawicznie mu się udało.
- Katsuki! - wrzasnęła matka chłopaka, od ciągając go od płaczącego bardziej z zaskoczenia niż bólu Kirishimy, przytulającego się do matki.
- Beksa. - prychnął tylko książę Bakugo, ale kiedy jego mama dała mu szybkiego klapsa, sam poczuł, że wilgotnieją mu oczy.
- Zdecydowanie to był zły pomysł, abyście się tak wcześnie poznali. - westchnęła Chujitsu Kirishima.
- Może następne spotkanie, powinno nastąpić chwilę przed ślubem? - zasugerowała Mitsuki Bakugo, przytrzymując próbującego się wyrwać syna.
- To chyba najlepsze rozwiązanie. - zgodziła się Chujitsu, pocieszając swojego potomka.
~~~~~
Nowe ff z okazji urodzin kochanego bum bum boy'a! 💥❤️✨🎉🎂 Sto lat Bakugo Katsuki!FF powstało właśnie przez ten obrazek na wyżej 💞 Mam nadzieję, że się spodoba i zapraszam do czytania.
CZYTASZ
Więzy
FanficKsiążę Katsuki Bakugo już w wieku dziecięcym został zaręczony z księciem Eijiro Kirishimą w celu połączenia królestw i utworzeniu potężnego sojuszu. Obecnie w dniu dwudziestych pierwszych urodzin wyrusza do ojczyzny swojego przyszłego małżonka, gdzi...