SYNOPSIS
Pertemuan antara Indra Hayyanshah dan Tiyara Nafeesa tidak indah mana. Pertemuan pertama sahaja sudah berakhir dengan tragedi yang kurang menyenangkan. Tapi... Lama-lama bagai ada benang halimunan yang mengikat mereka. Si gadis memang suka, tapi si jejaka keliru dengan perasaan sendiri.
"Ehem... Esok kau free tak? Teman aku pergi cari barang." -𝐈𝐧𝐝𝐫𝐚 𝐇𝐚𝐲𝐲𝐚𝐧𝐬𝐡𝐚𝐡
"Tuan, esok kan hujung minggu. Saya nak spend time dengan famili saya. Kalau tuan nak luangkan masa dengan saya, tuan kenalah jadi famili saya. Susah-susah, jadi aje suami saya." -𝐓𝐢𝐲𝐚𝐫𝐚 𝐍𝐚𝐟𝐞𝐞𝐬𝐚
Pada masa yang sama, Indra Hayyanshah berkawan dengan si maskot panda. Tempat dia bercerita dan meluah perasaan.
"Aku ada untuk dengar cerita kau." -𝐍𝐚𝐧𝐚
"Terima kasih sebab sudi jadi kawan aku." -𝐈𝐧𝐝𝐫𝐚 𝐇𝐚𝐲𝐲𝐚𝐧𝐬𝐡𝐚𝐡
Tapi Nana menganggap Indra bukan sekadar seorang kawan. Sedar akan kedudukannya yang jauh beza dengan lelaki itu, cukuplah dia menjadikan lelaki itu sebagai pujaan hati. Dia lebih selesa memendam. Tak kesah walaupun dia cuma bertepuk sebelah tangan.
Kehidupan Indra bertambah baik, sehinggalah ada peristiwa yang kembali meremukkan emosinya.
"Please... Stay. I need you." -𝐈𝐧𝐝𝐫𝐚 𝐇𝐚𝐲𝐲𝐚𝐧𝐬𝐡𝐚𝐡
Siapakah yang berjaya menjadi penghuni di dalam hati lelaki itu?
✧༺♡༻✧
TIMELINE
Start : May 2022
End: -
✧༺♡༻✧
STATUS
Ongoing
✧༺♡༻✧
Hye, everyone! Welcome to my second story.
This story is purely based on my imaginations and ideas. It did not associate with any living or death. Any similarities would be a mere coincidence. I'm thankful for your support and understanding.
Might contain cringey and cliché scene. Pardon for any typos or grammar mistakes. Read at your own risk.
All rights reserved. This story is published subject to the condition that it shall not be reproduced or retransmitted in whole or in part, in any manner, without the consent of the copyright holder.
©mearacle 2022
✧༺♡༻✧
MASIH ENGKAU
Indra Hayyanshah | Tiyara Nafeesa
"Meeting you was a nice accident."Draw the curtain, lights on!⋆·˚ ༘ *
Enjoy your reading, everyone!
YOU ARE READING
MASIH ENGKAU | OG
Random𝐌𝐚𝐬𝐢𝐡 𝐄𝐧𝐠𝐤𝐚𝐮 | 𝐎𝐧𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 "Sudi tak kau peluk aku sampai hujung nyawa?" -𝐈𝐧𝐝𝐫𝐚 𝐇𝐚𝐲𝐲𝐚𝐧𝐬𝐡𝐚𝐡 "Tak sudi. Mana boleh. Kita bukan mahram, haram." -𝐓𝐢𝐲𝐚𝐫𝐚 𝐍𝐚𝐟𝐞𝐞𝐬𝐚 "Kau jangan buat-buat bengap." -𝐈𝐧𝐝𝐫𝐚 𝐇𝐚𝐲�...