Hellooo!!!
15 Mayıs 2022
🧡
Umarım iyisinizdir. Bölüm sonunda görüşürüz...
"Bu hikaye karanlıkta kalmış, yolunu aramaya çalışan ya da umudunu kaybeden herkese gelsin..."
Keyifli okumalar dilerim!
13.Bölüm: MAVİ GÖZLER
*O sarı saçlı küçük kız ve o mavi gözlü küçük oğlan.Zamanın hızı.
Tek bir ömür.
Tek bir yaşam.
Tek bir hayat.
Gözünü kapat ve aç. Bir insan en fazla üçüncü ya da dördüncü yaşını hatırlayabiliyordu. Daha öncesini hatırlayamıyordu. Bir gün annemizin karnından doğuyorduk. Sonra adım adım, gün gün, ay ay, yıl yıl büyüyorduk, gelişiyorduk ve yaşlanıyorduk. En sonunda da zamanın hızının nasıl geçtiğini anlayamadan bu üç günlük dünyadan göçüp gidiyorduk.
Her gün insanlar ölüyordu. Her gün insanlar doğuyordu. Yavaş yavaş büyüyorlardı. Okula gidiyorlardı. İşe girip çalışıyorlardı. Paralarını alıp, evlerini geçindiriyorlardı. Bazen çok güzel günleri oluyordu, insanların. Bazense hastalığa kapılıyorlardı. Salgınlar geliyordu, virüsler geliyordu ama hepsi bir zaman sonra geçip gidiyordu. Hastalığa kapılan insanlar ya iyileşiyorlardı ya da bu dünyaya gözlerini yumuyorlardı.
Biz insanlar; doğuyorduk, büyüyorduk ve ölüyorduk. Zamanın nasıl da hızlı geçtiğini anlayamıyorduk.
Yerdeki beyaz şeritler bana bir insanın ömrünü andırıyordu. Bazıları kısa kısaydı, bazıları ise upuzun. Peki ya benim şeritim ne kadardı?
Sağ gözümden bir damla yaş aktı. Sessiz çığlığım kendi duvarlarıma çarpıyor, tekrar bana geri dönüyordu. Barış ise...
O da gözlerini yerdeki şeritlere dikmişti. İlk defa zamanın bu kadar yavaş geçtiğini fark ettim. Şimdi de hemen, hızlı bir şekilde geçseydi ya! Neden zaman geçmiyordu? Gözlerimi yumdum. İçimden saymaya başladım.
1... O cümleler senin ağzından çıkmadı. Sadece iç sesin sana gerçekleri söyledi.
2... Bütün bunların hepsi yalan yada bir rüya. Merak etme biraz sonra uyanacaksın.
3... Barış böyle bir şey söylemedi. Zihnin sana sadece oyun oynuyor.
4... Hiç bir şeye inanma.
5... Zaman neden geçmiyor. Öldüm mü ben?
6... Saçmalama, bunların hepsi gerçek.
7... Beni duy çocuk! Sen bunları yaşıyorsun. Sen bu hayatın içindesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE IŞIKLARI
Teen FictionBengü Işık. Babam bana küçükken kızım senin adının anlamı ebedi, sonu olmayan demektir, demişti. İçime öyle bir dokunmuştu ki o an çocuk halimle ben sonsuza kadar yaşayacakmıyım yani, diye sormuştum. Babam gülerek oradan ayrılmıştı... Aradan yıllar...