SON SÖZ ve TEŞEKKÜR

55 40 10
                                    

02.11.2023

💌

"SON SÖZ ve TEŞEKKÜR"

Kelimeler, kelimeler, kelimeler...

Kulaklığımda, where's my love  çalıyor. Zaman akıp geçiyor. Bu hikayenin aklıma düştüğü ilk zamanı hatırlıyorum.

Yıl 2019.

Soğuk bir kış günü. Otobüsteyim. Bu hikayenin kapak resmini yaptığım o zamanı hatırlıyorum. Ellerimde rengarenk kalemlerle onları çizdiğim, resmettiğim o gün, dün gibi aklımda. Bu hikayenin temellerini attığım ilk zamanı hatırlıyorum. Diriliş'te bir öğle vakti tost yerken... Sonra dönüp baktığımda o mekanın kapanmış olduğunu görüyorum. İçimi bir hüzün kaplıyor.

Zaman geçiyor.

Bir su gibi akıp gidiyor.

Sayfaları önüme alıyorum ve elimde o kalemle yazmaya başlıyorum. Aradan bir yıl geçiyor, ben yazmaya devam ediyorum. Aradan iki yıl geçiyor, ben yazmaya devam ediyorum. Aradan üç yıl geçiyor, ben yazmaya devam ediyorum. Aradan dört yıl geçiyor, ben yazmaya devam ediyorum.

Ve aradan beş yıl geçiyor, o gün gelip çatıyor. Ve bugün o hikaye bitiyor. Tarih 26 Kasım 2023 günü saat 17:46'da bu hikaye sona eriyor.

Bu hikayenin bana kattığı o kadar çok şey var ki...

Şaşkınlıktan kalemi bıraktığım, nasıl böyle bir şey olabilir ya? diye gözyaşı döktüğüm. Kahkaha atarken neredeyse boğulacak olmam. (Bengü'nün, Merve'nin ayaklarına kustuğu o sahne...) Ramazan günü o dolomber sahnesi olan kısmı yazıp akşama doğru canımın çok fena bir şekilde dolomber çekmesi... Daha o kadar çok şey var ki bu son iki bölümde hissettiklerim...

Zamanın gerçekten çok hızlı geçtiğini fark edip duraksadığım oldu. Şuan şu satırları yazıyorken zaman geçiyor ve bu aslında o kadar büyük bir şey ki...

Ben şuana kadar iki kitabımın finalini verdim. Sen Bana Yağmurdan Bir Damla Mısın? iki kitaptan oluşan bir seri olacağı için aslında birinci kitabın finali sezon finali gibiydi. Yani benim gerçekten final yaptığım tek kitap şuan bu: GECE IŞIKLARI.

Biliyorum, bir daha bu kitaba yeni bölüm gelmeyecek. Bir daha ben onları yazmayacağım ama Bengü'nün de dediği gibi: Bazen bilmek yetmiyor. Anlamakta gerekiyor. Anlamamı sağlayan kişi Bengü Işık oldu. Yoksa Bengü Erçetin mi demeliyim :)

Son satırlarda, tanıdık bir sokağa girdiğimizde kalbimin anlık olarak sıkıştığını hissettim, diyor, Bengü. İşte ben de tam o anda bir daha onları yazamayacağımı anladım.

Zamanın içinden geliyorum ben!

Şuna emin olun, çünkü ben eminim. Her karakterim sizin sesinizi duyuyor, hissediyor, görüyor ve dokunuyor. Siz var oldukça onlar yaşamaya devam edecek...

Bengü Işık ve Barış Erçetin!

Size olan sevgim sonsuz, aynı Bengü senin isminin anlamı gibi... Zaman geçse de kırk, elli, altmış... yaşıma gelsem de sizleri unutmayacağım. Ben unutsam emin olun on dört, on beş, on altı, on yedi ve on sekizinci yaşım sizleri unutmayacak!

Ve Eren...

GECE IŞIKLARI sizinle olsun yoksa KEÇE IÇIKLAYI mı demeliyim? Bengü böyle derdi çünkü...

Her daim sevgimle...

Tuğba Nur GÜL-

---

Gittim sandınız dimiiii yok yok burdayım size sürprizlerle geliyorum!

Hazır mısınız?

Çünküüüü tarih veriyorum!!!

Sen Bana Yağmurdan Bir Damla Mısın? adlı kitabımın devam kitabı olan "HAYATIMA DÜŞEN İLK CEMRE MİSİN?" aklıma spikerler geldi böyle yarışmanın sonunda kazananı açıklarlar araya reklam girer evet sayın okurlar TARİHH...

reklamlar.

Jdnsjsmmsmsjdjdjks

Tamam tamam. Ay ben açıklamalarımı ciddi yapardım aslında, ne oldu birden böyle??? Yukardaki duygusal konuşmayı bir gün önce yazdım yoksa böyle bir açıklama emin olun gelmezdi yani daha da ciddi olurdu.

Neyse...

"Hayatıma Düşen İlk Cemre Misin?" 08 Temmuz 2024'te yeni bölümlerle sizlerle olacak!

08 Temmuz 2024⭐

Çok gibi görünebilir, aradaki zaman ama zaman çok hızlı geçmez mi zaten?  Bölümlerin gelme arası o kadar kısa sürecek ki... Emin olun bir bakmışız finali okuyor oluruz, sonra elimizde kitap olarak tutarız.

Size bir sürprizim daha var onu 8 Temmuz 2024'te kısmetse acıklayacağım. Şöyle ufak bir spoi vereyim;)

⭐Yeni bir hikayemle tanışacaksınız ve onlar her gün benimle... Çok heyecanlıyım!

O zaman diğer bölüm GECE IŞIKLARI kitap oluyor olsun, olur mu? Lütfen❤️

GECE IŞIKLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin