🌱🌱
"Akif dikkatli ol!"
Elimdeki hortumu halının köpüklü olan yerlerine tutarken bakışlarım elindeki fırçayla bir o yana bir bu yana dönen sevgilimdeydi. Dar olan banyom yüzünden rahatça iş yapamasakta çoğu yerini yıkamayı bitirmiştik.
Akif, ellerini hala beton halde duran duvara yaslayarak yorgun bakışlarını bana çevirip iç çekti.
"Yavrum şu hortumu bana tutma!"
Dikkatim dağıldığı için ondan yana tuttuğum uzun plastiği tekrar aşağı indirdim.
"Kusura bakma, yanlışlıkla oldu."
Islanan tişörtünden belli olmaya başlamış kaslarının iştahımda yarattığı dehşet etkisini yok saymak o kadar zordu ki! Maşallahı vardı. Olağanüstü bir yakışıklılık, boy, pos... Derken yanlışlıkla kalıp sabunun üzerine basmasın mı? Hortumu yere attığım gibi tökezleyen sevgilimin sırtına yapıştım hemen. Az kalsın, duvara tutunarak dengesini sağlamıştı, düşecekti.
"Akif yakaladım seni aşkım!"
"Allah razı olsun Leyla." Dedi gülerek. Göğsünde duran ve geniş gövdesi sebebiyle birleştiremediğim ellerimi tuttu. "Arkamda dağ gibi varlığın olmasa kesin yeri boylardım."
İlk başta bu dediğini ciddiye aldım ve gururla sırıtarak başımı kaslı sırtına yasladım. Sonra ise ancak sırtına kadar gelen boyumla dalga geçtiğini fark ettim ki bu tavır almam için yeterli bir sebepti.
"Sanada yaranılmıyor."
Geriye çekildim hemen. Benden tarafa dönüp fırçayı kenara attı. Bu sefer o kollarını etrafıma sarmıştı ama yüz yüzeydik.
"Küstün mü?"
"Dalga geçiyorsun boyumla!"
"Senin boyuna kurban olurum ben."
"Sırnaşma Akif!"
Alnımdan öpüp ayrıldı. O sırada kolundaki çiziği gördüm, kanıyordu. Uzanıp bakmak istediğimde geriye çekmişti ama.
"Bir şey yok." Dedi fırçayı alıp.
"Ne demek bir şey yok. Kanıyor kolun. Ne oldu?"
"Ya yok bir şey."
"Akif, ne oldu dedim!"
"Duvara sürttüm."
"Ne?"
"Leyla, soktun beni daracık yere. Hareket edemiyorum ki. Fırçalarken yanlışlıkla beton duvara sürttüm. Merak etme acımıyor. Ama dudağımdan öpersen hemen iyileşir."
" Kolun?"
"Evet."
"Dudağından öpersem?"
"Evet."
"Ne alakası var kolunla dudağının?"
Omuzlarını kaldırıp indirirken yüzünde mükemmel çapkın bir ifade vardı.
"Alakası yok." Diye söylendi. "Öp diye numara yapıyorum."
🌱🌱
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağ Ceylanı | Texting | Tamamlandı
Short Story0537******* ; Yanıyorum Akif 0537*******; Söndürelim mi? Başlama Tarihi: Aralık 2021