Venujem AnnaScatty lebo ma podporovala už od začiatku príbehu :D
Vošli sme do kuchyne. Dráčik je naozaj malý, takže môže byť skrytý v hociktorom hrnci. ,,Tak, dajme sa do hľadania.'' povedala som a zdvihla som hrniec, ktorý mal prepálené dno. Pozrela som sa cez dieru. ,,Myslím, že bude niekde tu.'' poznamenala som a hrniec som pustila. Až mi zadunelo v ušiach keď dopadol. ,,Tiež mám ten pocit.'' usmial sa Nic. Za hocijakých iných okolností by nadával, že má zničenú kuchyňu, ale keď je to drak...
Po dlhom hľadaní som konečne našla nášho dráčika. Nakoniec vôbec nebol v hrnci. Celý čas sa na nás pozeral z vrchu a užíval si divadlo. Ten sa nám musel smiať - povedala som si v duchu. V skutočnosti som pri tejto myšlienke mala úsmev na tvári. ,,Čo sa smeješ?'' vytrhol ma Nic z premýšľania a usmial sa. ,,Ale nič.'' odvetila som a úsmev mu opätovala. ,,A ako sa bude volať?'' spýtala som sa ,,Bude to tvoj drak nie?'' pokračovala som. ,,Nie, to sa teda mýliš, draci nepatria nikomu, iba sami sebe.'' odpovedal. ,,Ale ujmeš sa ho ty, nie?'' stála som si za svojím. ,,Airides.'' vyhŕkol Nic. ,,Bude sa volať Airides, veď je vzdušný.''
Čakali sme, kým dráčik vyrastie. Aspoň kým na ňom bude môcť Nic lietať. Vzdušný draci začínajú lietať oveľa skôr ako Rase. ,,Ok, ja s Kailom budem na Rase, ty na Airidesovi.'' kričím na Nica a smerujem k dračici. Kail je už pripravený na cestu. Ideme hľadať ďalšie vajíčka. Musíme sa opäť dostať k Soške prianí a ďalej cestovať. Vysadnem na Rase. ,,Môžeme?'' spýtam sa jej. ,,Jasne!'' odpovie mi Kail a Rase jednohlasne. ,,Priprav sa na prvý let.'' upozorňujem Kaila. ,,Nemô...'' nestihol dopovedať a už bol vo vzduchu.
,,Ako dlho ešte ideme cestovať?'' spýtal sa Kail celý zelený. Zrejme mu let neprospieval. ,,Lepšie ako peši.'' ignorovala som jeho otázku, lebo odpoveď by ho nepotešila. ,,Nemôžeme na chvíľu pristáť?'' ako mu môže byť zle z lietania? Veď je to užasné. Máte pocit slobody. Na všetko sa môžete pozerať z výšky, o ktorej niektorý ani nesnívajú. Vzdychla som a rukou som naznačila Nicovi, že sa chystáme pristáť. Začali sme klesať. Keď sme pristáli, vybrala som jedlo a ľahla si do trávy. Chvíľu som si užívala pokoj, potom som nad sebou uvidela Kaila. ,,Môžem si ptisadnúť?'' spýtal sa. ,,Jasné.'' odpovedala som bez rozmyslu. Posadila som sa. Využijem príležitosť a niečo sa popýtam.
,,Kail? Môžem sa opýtať... Vtedy v lese, keď sme sa stretli... Odkiaľ vieš tak dobre strielať z luku?'' prehodila som medzi rečou. ,,Kedy?'' nechápavo sa na mňa pozrel. ,,Vtedy v lese, keď si šípom preťal to lano...'' stále na ma nechápavo pozeral. ,,No to, ktorým bola Rase priviazaná k stromu.'' snažila som sa vysvetliť. ,,Ja som pri sebe nemal ani len luk... A aj keby, tak z neho neviem strieľať.'' konečne niečo povedal. ,,Takže ty mi chceš povedať, že si neprestrelil to lano?'' snažila som sa zistiť, či nehovoríme o dvoch rôznych veciach. ,,Nie! Ja som ju našiel v lese, ako sa túlala medzi stromami.'' Nic, ktorý sedel dostatočne blízko na to, aby nás počul sa pri tejto informácii postavil a zablúdil vo vysokej tráve. ,,A prečo mi to Rase nepovedala?'' divila som sa sama pre seba. ,,Ja neviem, je to tvoj drak.'' odvetil Kail a ja som si spomenula na Nicovu kázeň o tom, že drak nikomu nepatrí. Potom sa postavil a tiež sa stratil v tráve. Ale kto pustil Rase, ak to nebol Kail?
Rozhodla som sa, že pôjdem k Rase, niečo zistiť. ,,Ahoj, môžem?'' spýtala som a ukázala na miesto vedľa nej. Dračica zdvihla hlavu, pozrela sa kam ukazujem a znova si ľahla. Sadla som si. ,,Vieš... Kail mi povedal, že on nepreťal to lano, takže si odišla sama. Prečo si mi nič nepovedala?'' pozrela som sa na ňu. ,,Ona povedala, že mám ísť za ňou.'' ,,Kto ''ona''?'' spýtala som sa. ,,Neviem, mala masku, ale mala ženský hlas.'' odpovedala. ,,A to si jej verila?'' ,,Nie, ale vyhrážala sa mi, že keď nebudem robiť čo chce, tak ti ublíži.'' v jej hlase bolo počuť strach, ktorý v nej vyvolala táto spomienka. ,,Ale, potom si bola s Kailom.'' poznamenala som.'' ,,Keď ho počula rýchlo sa skryla. Spoznala som Kaila a išla som s ním, vtedy som nevedela, čo má v pláne.'' povedala a opäť si ľahla... Spachtoš.
Ták, trošku sa nám to rysuje...
Dúfam, že sa páči :D
KAMU SEDANG MEMBACA
Rase (Dokončené)
PertualanganLarisa viedla úplne normálny život. Mala dve sestry a dvoch bratov. Rodičia sa im stratili a keďže bola najstaršia o všetkých sa musela starať. Raz sa však jej život zmenil. Našla vajíčko, z ktorého sa vyliahla dračica. Pred Larisou teraz stojí ťažk...