Luna

135 15 4
                                    

Lista. Lista składa się z dwóch kolumn: Twoje imię. Imię partnera. Są one nierozerwalnie splecione; na nasz bal nie ma biletów na kawalera. Lista jest powodem, dla którego prowadzę z moją dziewczyną poważną dyskusję na temat balu.

To nasz ostatni rok, to nasza ostatnia szansa. A ja naprawdę chcę iść i zatańczyć pod tekturowym księżycem i gwiazdami z folii aluminiowej. Chcę patrzeć w jej wesołe, orzechowe oczy, które czasem stają się niebieskie, a czasem zielone, w zależności od tego, co ma na sobie. Chcę objąć ją ramionami i pozwolić, aby cały świat zniknął.

Chcę, żeby było jasne: nie wstydzę się tego, że jestem lesbijką. Kocham miłość i kocham moją dziewczynę. Uwielbiam ciche pomruki i sekretne pocałunki. Uwielbiam przytulać się do niej na dziwnie aksamitnej kanapie jej babci i oglądać filmy, kiedy od zachodu pada deszcz. Uwielbiam to, że nasze dłonie są dokładnie tej samej wielkości. Kiedy śpiewa, kocham ją jeszcze bardziej. Tak bardzo, że to wręcz boli, jakby jakaś moc chciała ścisnąć moje serce, aż stanie się diamentem. 

Migocze jak ognik, ponieważ jej włosy są złote, ale prawie brązowe; jej oczy są niebieskie, ale prawie zielone. Kiedy zdejmuje okulary, lubię przyciskać nos do jej nosa i po prostu się w nie wpatrywać.

one shoty [Harry Potter girls]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz