Chapter 27

61 8 0
                                    

"Selamat datang ke ibu pejabat projek 01"kata Zero mempersilakan mereka. Banyak robot ii di situ juga menyapa mereka dengan ramah. Semua pekerjaan mudah seperti mengemas,memasak,membancuh kopi fan sebagainya dibuat oleh robot buatan Zero.Hanya ejen mereka Dan professor sahaja yang ada di dalam itu selain robot AI itu.

"Semua ni kau ke yang buat,Zero?!"Soal Yumi tidak percaya dengan apa yang dilihatnya. Sungguh canggih buatannya.

"Iyalah. Habistuu,siapa lagi?"balas Zero sambil menaikkan kirainya sebelah. Hatinya terasa sangat berbunga kerana dipuji sebegitu sekali.

Skip(Beberapa tahun kemudian)

Boom!!! Boom!!! Bunyi letupan di mana ii kedengaran di bandar itu. Terdapat perlawanan hebat antara Yumi Dan orang yang tidak dikenalinya.

"Kau siapa hah?!! Kenapa kau kacau dunia ni?!! Apa yang kau nak?!!"jerkah Yumi kepada lelaki misteri yang dilawannya. Kuasanya dikatakan sangat kuat sedangkan dunia itu sangat terhad untuk menggunakan kuasa mereka begitu juga dengan Yumi. Walaupun kuasanya sudah kuat,kuasanya juga agak terhad Dan lebih berbahaya untuk dirinya jika mengeluarkan kuasa yang banyak di tubuhnya. Kuasanya hampir Sama kuat dengan Yumi.

Seorang lelaki yang menutup wajahnya dengan topic sehingga menutupi kedua ii matanya tetapi senyuman di bibir dilihat dengan kelas di mata Yumi.

"Hmmmpphhh...."lelaki misteri itu mengeluh sinis selepas ditanya identitinya. Dia hanya tersenyum tanpa menjawab pertanyaan Yumi. Dia mengangkat tangannya untuk mengawal semua orang di sekitar jalan raya bandar itu. Dia mengawal mereka sehinggakan ramai terlibat Dan mati dalam kemalangan akibat perlanggaran antara kereta yang dikawal oleh lelaki itu.

Yumi bingung dengan apa yang terjadi sekarang. 'nampaknya dia mempunyai kuasa manipulasi' Teka Yumi di dalam fikirannya.

"Hmmpphh....kalau kau nak semua manusia ini hidup,serahkan semua kuasa kau kepadaku"ugutnya.

"Macam mana kalau aku x nak?!"Soal Yumi kemarahan kerana percakapannya seperti merendahkannya.

"Hmmmpphhh......"lelaki itu mengeluh sinis sambil mengangkat tangannya untuk mengawal orang ii di sekitar mereka.

"Pergi mati"arah lelaki itu lembut sahaja Dan diikuti semua orang yang berada di dalam kawalannya. Ada yang mengbil posau untuk menikam diri sendiri,ada yang Cuba untuk terjun dari atas jambatan yang teramatlah tinggi.

Sintuasi lain

'Kejadian aneh yang berlaku di sekitar bandar di negara ini. Menurut laporan,seramai seribu lebih orang maut akibat bunuh diri pada suatu masa. Pihak berkuasa memcuba menyiasat tentang kejadian ini tetapi Masih tidak dapat dikenal pasti.' kedengaran televisyen terbuka membuka berita di ruang Tamu rumah.

"Itu pasti mereka. Mari Kita pergi ke sana sekarang"Teka Zoro. Semua bersetuju.

"Mei,siapkan kenderaan Kita"arah Zero.

"Baik"

Hiiii!!!! >3
Author is back!!! Sorry sangat ii sebab lambat update🤧
Author akan Cuba sehabis mungkin untuk habiskan cerita ni. Jangan risau ii. Cerita ni Masih panjang ya,gaissss....So,stay tuned!!!!🔥🔥

A Hero Who Has Been Destined 2 [COMPLETED]Where stories live. Discover now