Last Chapter

47 6 0
                                    

"Ayahanda!!!!"

"Adik!!! Ibu!!! Ayah!!!!"jerit Yumi Dan Hayato serentak melihat orang ii yang tiba ii muncul sebentar tadi.

Keluaraga Hayato Dan ayahanda Yumi iaitu Tuanku Raja Kobayashi megalih ke arah mereka berdua.

Tuanku Kobayashi terkejut apabila melihat susuk tubuh seorang gadis yang kelihatan persis dengan arwah isterinya. Dia yakin bahawa itu adalah anaknya yang selama ini telah menghilang entah di mana.

"Abangg!!"jerit seorang gadis yang diikat bersama ibu Dan ayahnya. Mereka hanya mampu menjerit sahaja kerana diri mereka tidak boleh bergerak disebabkan ikata yang Maha ketat Dan dilitupi dengan kuasa Fuji. Mereka akan tercedera jika melepaskannya secara paksa.

"Kauu!! Apa yang telah kau lakukan terhadap mereka semua hah!!!?"Soal Yumi dengan kasar Dan tegas.

"HAHAHAH!!! Jangan risau, aku jaga mereka dengan sangat BAIK,tau!! Kau patut bersyukur mereka Masih hidup Dan dalam keadaan yang sempurna!! HAHAHA!!!"balas Fuji dengan menekan perkataan baik itu.

"Aku x kan maafkan kauu!!"jerit Yumi lalu mulai menyerang Fuji bertubi-tubi.....tapi dia berhenti apabila Fuji menghunus pedang ke arah ayahandanya.

"Apa yang kau nak buat,hah!! Lepaskan ayahanda aku!!!"lantang Yumi mengarah Fuji.

"Kalau aku x nak? Kau boleh buat apa ii ke? Jangan bergerak!! Kalau kau nak ayahanda kau ni hidup!!"Fuji memeberi amaran Dan mendekatkan pedang ke arah leher Tuanku Kobayashi menyebabkan lehernya mengalirkan darah pekat miliknya.

"Kauu!!!"jerit Yumi kemarahan.

"Kalau kau nak dia selamat,letakkan pedang kau"arah Fuji dengan muka yang tersenyum lebar.

"Jangan ikut cakap dia!! Pergi dari sini!! Jangan pedulikan ayahanda!!"

Yumi mengendahkannya Dan tetap mengikut arahan Fuji.

Klangg!! Yumi menghempas pedangnya ke atas lantai Dan menndangnya ke hadapan.

"Puas hati? Cepat lepaskan mereka semua!!"arah Yumi pula. Seperti yang dijanjikan,Fuji melepaskan ikatan semua yang menjadi tebusannya termasuk keluarga Hayato.

"Hayato,pergilah berjumpa dengan family kau"nasibat Yumi Dan melihat Hayato yang ragu ii tetapi Yumi menganggukkan kepalanya. Yumi segera berlari mendapatkan ayahnya Dan memeluknya erat.

"Ayahanda!! Yumi rindu ayahh!!! Tsk...tsk..."luah Yumi dalam dakapan ayahnya.

"Ayah minta maaf,ayah x mampu menjaga kami Dan ibu kamu,sebab ayah kamu berdua menderita"kata Tuanku Kobayashi satu dengan amtanya yang mengalirkan air jernih.

Tatsuya Dan Eagle Raiders yang lain melihat dengan penuh sayu. Mereka juga merasa akan kesedihan apabila berjumpa orang tersayang apabila sudah lama menghilang.

"Yumi!!!"

"Arghhhh!!!!"Yumi mendengus kesakitan lalu pusing ke belakngnya. Fuji menikam belakngnya dengan pedang miliknya yang ditendangnya sebentar tadi.

"Yumi!!!"jerit ayahandanya juga apabila melihat banyak darah yang mengalir di belakang tubuh Yumi. Darahnya penuh do telapak tangannya.

Yumi bangun bersama dengan pedang yang Masih melekat di belakang badannya. Dia bangun berdiri tegak Dan mencabut pedang di belakangnya dengan tiada perasaan.

Tatsuya segera berlari tercapit-capit ke arah Yumi Dan Ayahandanya. Begitu juga dengan Eagle Raiders yang lain. Yumi memegang pedang yang penuh dengan darah miliknya.

"Urghh...x cukup lagi ke kau dah musnahkan hidup aku!!!"Dia mengawal pedangnya menggunakan magisnya lalu segera menikam Fuji tetapi tidak berjaya. Fuji sempat mengelak serangannya. Dia jatuh terduduk Dan disokongi oleh ayahandanya.

Ayahandanya segera mengoyakkan sedikit kain bajunya untuk menahan darah yang banyak terkeluar dari Luka yang ada di tubuh Yumi.

"Urghh...."Tatsuya segera menunduk melihat keadaan Yumi yang sudah tidak bermaya lagi.

"Nori!! Cepat!!"arah Tatsuya dengan Dua perkataanbya Nori sudah dapat memahamai arahan Tatsuya. Dia segera merawat Luka Yumi yang kelihatan cukup parah.

Tatsuya segera berpaling ke arah Fuji dengan pandangan mata yang tidak dapat ditafsirkan. Begitu menakutkan sehibgga menyebabkan Fuji berasa sedikit gentar akannya.




Hi all readers!! Sorry for so long I didn't update this series!! I'm busy with exam before!! And...here!! This chapter will be a bit long because I want to finish this story a bit faster.And.....thank you for waiting. Hope you understand me...

A Hero Who Has Been Destined 2 [COMPLETED]Where stories live. Discover now