Yumi sampai ke kawasan yang bertanda merah sebelum ini mereka lihat di paparan skrin. Rupanya kawasan itu adalah sebuah hutan tebal. Yumi tidak tahu ingin Mula penyiasatannya dari mana.
Dia masuk ke dalam hutan tebal itu dengan berharap tidak banyak halangan yang mendatang.Dia mengeluh berat sambil berjalan tanpa Hala tuju.
Selama beberapa jam dia berjalan,tidak ada lagi halangan yang mencabar baginya. Yabg ada hanyalah beberapa kawan serigala Dan harimau yang menyerangnya. Dia dapat membunuh mereka dengan senaang hati sahaja.
Yumi membuat keputusan untuk berehat di situ sahaja sedangkan tidak ada apa ii di situ dan yakin selamat. Dia minum air yang dibawanya Dan bersandar di pokok.
"Sungguh sangat sunyi tanpa mereka semua....."keluh Yumi. Dia berasa sedikit sunyi apabila kawan-kawannya tidak ada di sekitarnya.
Skip
Yumi akan berjalan ii di dalam hutan tebal itu setiap Hari tanpa penat. Dia akan pulang ke hotel pada waktu malam Dan menyambung menyiasat huta tebal itu. Beberapa tahun kemudian,dia merasakan kehadiran seseorang yah tidak dikenali.
"?!!!" Yumi merasakan ada kuasa yang kuat menghampirinya.
"Sou,kau rasakan?"Soal Yumi.
"Ya,aku pun rasakan kehadirannya. Tapi,aku tidak pernah jumpa orang ini. Yang aku boleh katakana hanyalah dia seorang yang berbahaya Dan bukan kawan Kita."balas Sou diselitkan dengan peringatan.
"Ya,aku tahu tu."balas Yumi segera bangun Dan bersedia. Dia melihat seorang lelaki tinggi yang memakai jubah hitam serta mengeluarkan aura gelapa di sekelilingnya yang boleh membuatkan orang ii sekitarnya berasa gerun,tetapi tidak bagi Yumi.
"Apa tujuan kau datang ke dunia ni,hah? Ini bukan dunia kau!! Pulanglah!!"arah Yumi walaupun dia tahu lelaki itu tidak akan mengikut arahnya.Lelaki itu tersenyum Dan menyerang Yumi tiba ii. Yumi sempat mengelak serangan itu.
Lelaki itu terus-menerus menyerang Yumi tanpa henti Dan penat.
"Dia bukan manusia!!!"jerit Yumi dalam hati.
"Yumi!!! Biar aku pinjamkan kau kuasa aku!!"kata sou dari dalam jiwa Yumi.
"Terima kasih!!!"
Boom!!!!Boom!!! Boomm!!!
Yumi menyerang bertubi-tubi lelaki itu. Lelaki itu hanha menerima serangan Yumi tanpa mengelak sedikit pun.
Yumi terus menyerangnya hingga mereka sekarang berada di tengah ii bandar. Tetapi,serangannya tidak berkesan. Meski lelaki itu tidak mengelaknya,tetapi ia sepertinya serangan Yumi tidak ada yang terkenanya.
"M...mustahil....Kau siapa hah!!! Apa yang Kau buat dekat sini!!!"Soal Yumi.
End flashback
"Pergi mati"arah lelaki itu lembut sahaja Dan diikuti semua orang yang berada di dalam kawalannya. Ada yang mengbil pisau untuk menikam diri sendiri,ada yang Cuba untuk terjun dari atas jambatan yang teramatlah tinggi.
"K...kau....nak buat apa,hah?!! Diorang semua x bersalah!!! Lepaskan mereka!!!"Marah Yumi. Matanya telah bertukar warna hitam pekat. Dia mempunyai perasaan benci yang mendalam terhadap lelaki itu.
YOU ARE READING
A Hero Who Has Been Destined 2 [COMPLETED]
Fantasy"Macam mana kau boleh hidup? Setahu aku,kuasa yang kau guna tu boleh buat kau mati. Lagipun,kami sendiri nampak yang Kau hilang jadi abu"Yamamoto Ryou "X....aku pasti ada gua tu sebelum ni dekat belakang aku. Tempat aku keluar. Aku Cuba cari balik,t...