Chapter 28

53 8 0
                                    

Boom!!! Boom!!! Screeeechhhh!!!! Bunyi letupan Dan break kereta terdengar dimana ii akibat perlanggaran yang dasyat.

"Apa yang Kau nak ahh!!!? Kenapa kau nk aku mati!! Apa salah semua orang yang kau bunuh ni!!!! Siapa kau!!!!"Yumi menyoal bertubi-tubi sambil mengelak serangan lelaki misteri itu.

"Aku nakkan kuasa kau. Kalau Kau bagi diri kau dekat aku,aku pasti akan menyelamatkan mereka semua ini... hehehehehe"balas lelaki misteri itu sinis.

Flashback

Wee!!! Wooo!!! Wee!!! Woo!!!(maaf author x tau nk buat bunyi dia macam mana😩) bunyi loceng amaran bergema di seluruh pejabat itu termasuk pejabat di cawangan lain juga. Semua terkejut mendengarnya.

"Bunyi apa tu?"Soal Ryou bingung dengan keadaan yang kelam kabut itu.

"Ada benda berbahaya yang akan menimpa dunia ini. Mari ikut saya. Mei!!!"balas Zero panik.

Mereka semua termasuk Mei mengikuti jejak Zero ke dalam bilik penjejak yang ditulis di hadapan pintu bilik itu. Mereka melihat skrin penjejak yang memaparkan seluruh peta dunia itu Dan mempunyai titik merah ditandakan menandakan ada yang sedang datang untuk merosakkan dunia mereka. Kuasa itu sangat hebat bagi mereka.

"Apa yang jadi?"Ryou menyoal soalan yang agak dungu baginya juga.

"Dunia ini ditimoa bahaya. Ada amaran!!! Satu kuasa hebatendatanh yang boleh menghancurkan dunia ni!!"terang Zero panik.

Zzzt!!!!zzzzttttzzz!!!! Bunyi skrin itu hitam putih Dan akhirnya tertutup seperti telah di'hack'.

"Kau dapat tahu x tadi tu dekat mana??!!"Soal Zero panik tetapi kecewa tidak ada satu pun yang tahu kedudukan tepat tanda merah itu.

"Ah??!!"Yumi merasakan ada gerakan di dalam jiwanya seperti memeberi reaksi kepada kuasa itu.

"Kenapa Yumi?"Soal Tatsuya melihat kelakuan pelik Yumi.Yumi memejam mata Dan masuk ke dalam dunia jiwanya.

"Kenapa Itsuki?Kenapa kau memberi reaksi seperti tu selama kau ada di dalam jiwa aku? Kau tahu apa ii ke?"Soal Yumi bingung.

"Aku....aku x tahu.....tapi........apa yang pasti dia sangat bahaya meskipun Kita semua........."

Don't forget to vote and comment 😜
If you have any questions,you can ask here or ask at message!!!!

Bye!!!! >3>

A Hero Who Has Been Destined 2 [COMPLETED]Where stories live. Discover now