Chapter 41

52 8 0
                                    

Boom!!

Bunyi letupan berlaku dengan tiba ii. Semua Eagle Raiders melihat ke arah Fuji. Rupanya,Yumi yang membuat bunyi itu menggunakan kuasanya. Pedangnya berlagar dengan pedang milik Fuji.

Tatsuya hanya mampu tersenyum dalam kesakitan yang dia rasa Tika ini. Akhirnya Yumi kembali bangun semula.

"Hmmmph...ni baru anak ayah!! HAHAHAHAH!!!"sinis bunyinya berkata ke arah Yumi yang bertanding dengannya.Semakin membara amarah Yumi terhadapnya. Dia semakin menguatkan serangannya bertalu-talu ke arah Fuji. Fuji hanya mengelak sahaja serangan Yumi.

"Dah? Kali ni ayah punya turn pulak!!" Fuji berkata dengan muka yang sangat tidak dapat ditafsirkan.

Bola cahaya tiba ii muncul di antara Fuji Dan Yumi lalu meletup. Tatsuya Dan Eagle Raiders yang lain sempat mengelaknya. Asap yang berkepul-kepul membuatkan mereka tidak mampu melihat apa yang berlaku di dalam asap itu. Tetapi mereka mendengar pedang yang berdenting hebat menandakan Yumi Masih hidup.

Tatsuya menghembus nafas lega. Dia Cuba bangun dari tempatnya Dan ingin membantu Ymi melawan Fuji. Begitu juga dengan Eagle Raiders yang lain.

"Hai,awak!! Nak pergi mana tuu!!!?"Soal seseorang yang muncul secara tiba ii dengan suara yang meleret.

"Kau siapa hah!!?"Soal Tatsuya. Bukan seorang tetapi semua Eagle Raiders berhadapan dengan lawan mereka yang tiba ii muncul entah dari mana.

"Kau x payah tau. Yang kau perlu tahu ialahh.....aku ni akan jadi malaikat maut untuk ambik nyawa kauu!!!! HHAHAHAHH!!!" bunyi ketawanya yang mengilai sangat membuatkan mereka semua berasa tidak tenteram.

"Sebelum kau jadi malaikat maut aku,apa kata aku yang ambik nyawa kau dulu!!!"jerit Tatsuya sinis lalu menghunuskan pedangnya ke arah perempuan itu. Dia pantas mengelak dari serangannya Dan perlawanan itu berterusan.

Boom!!! Prangg!!! Klangg!!! Shing!!!

Yumi menggunakan kuasa sucinya iaitu kuasa emas yang diturunkan dari ibunya kepadanya melawan Fuji. Dia mengeluarkan ribuan bebola cahaya berwarna emas yang besar lalu menyerang Fuji.

Fuji mengelaknya dengan pantas tetapi dia gagal mengelak semuanya Dan terkena bebola itu Dan menghentamnya dengan kuat.

"Tch.."

Fuji hilang dari pandangan Yumi. Pasa masa yang Sama Eagle Raiders yang lain juga mengeluarkan kuasa teralkhir Dan terkuat mereka menyerang lawan masing ii. Semua berjaya dikalahkan. Mereka mengetahui bahawa Fuji telah hilang dari pandangan mereka semua....

"HAHAHAHAH!!! Kau ingat kau boleh kalahkan aku!!! Heh"Dia jerit dengan bangganya sambil menghunuskan ribuan pedang ke arah beberapa orang yang sedang berlutut Dan diikat.

"Ayahanda!!!!"

"Adik!!! Ibu!!! Ayah!!!!"

A Hero Who Has Been Destined 2 [COMPLETED]Where stories live. Discover now