27

1.6K 52 0
                                    

- Yuna megfognak látni.. - suttogtam mire ajkaimra tapadt.

- Teszek róla hogy hamar végezzünk - nyomott neki az öltözőben levő falnak.

- Ah Yuna.. -  haraptam ajkamra mikor ujjai érzékeny pontomhoz értek.

- Hallgatlak - mosolygott majd elkezdte egyre lejjebb húzni a harisnyámat, majd hirtelen felegyenesedett.
- Valaki van itt - suttogta szinte alig hallhatóan mire éreztem ahogyan a szívem egyre gyorsabban ver.

Csak óvatosan vissza húztam magamra a harisnyámat és tétlenül Yunára néztem.

- Ssst! - tette mutató ujját az ajkamra.

Csak meredten hallgatóztunk  csendben, mikor is percek múltán hallottunk egy fura hangot a túloldalon.
Láttam Yunán hogy kissé ő is megvan ijedve, ezért csak ujjainkat össze fontam és húzni kezdtem őt az ajtóhoz.

- Siessünk! - súgta a fülembe mire újra hallatszott egy mély nyögés, ami valószínűleg egy férfié.

Miután óvatosan kimentünk az öltözőből fellélegeztem mire Yuna nyugtatásképp a vállamra tette kezeit.

- Ez furcsa volt - bámultam magam elé.

- Akkor mennyünk a mosdóba - húzott be a mosdó ajtaján.

- Hogy te milyen őrült vagy.. - kuncogtam fel kissé.

- Gyere - zárta magunkra az ajtót majd kigombolni kezdte az ingemet.

- Hé Yuna - szóltam neki mire csak szemeit rám vetette egy pillanatig majd tovább foglalatoskodott az ingemmel.
- Yuna - nyúltam a kezéért mire szét húzta az ingem és egy mozdulattal kibujtatott abból.
- Megállnál egy kicsit? - fogtam meg gyengéden az arcát mire tekintetét rám vezette.

- Mi az? - nézett rám miközben kezeit a derekamra tette.

- Yuna.. Most légy őszinte - fújtam ki magam mire csak közelebb húzott magához és játszadozni kezdett a melltartóm kapcsolójával.
- Mi van közted és Jimin között? - kérdeztem mire választ nélkülözve a vállamba csókolt mire kissé felnyögtem.

Lehet.. Sőt, biztosan nem ez a megfelelő alkalom hogy megkérdezzem de már igazán érdekel.. megől a kíváncsiság..  És a féltékenység megemészt belülről..

- És te közted és Haein között? - csókolgatta továbbra is a nyakam mire csak tekintetét magam felé fordítottam.

- Nincs köztünk semmi, csak barátok vagyunk - néztem szemeibe.
- Attól még hogy párszor csókolóztunk nincs köztünk semmi - ráztam a fejem.

- De nekem nem úgy tűnik - tolt el magától.

- Yuna, én köztem és közte soha sem lesz semmi! - néztem szemeibe.
- Kérlek higgyj nekem! - léptem közelebb hozzá.

- Inkább folytassuk máskor.. - fordított hátat mire a kezénél fogva magamhoz fordítottam.

- Yuna kérlek.. - néztem rá.
- Csak szeretném hogy tudd hogy tényleg nincsen semmi sem köztünk, meg is kérdezheted őt - néztem rá mire csak maga elé bámult.
Egy röpke sóhaj hagyta el a számat majd magamra húztam az ingemet.

- Egyébként szépen begyógyult a seb - nézett hasamra.

- Igen már kötés sem kell.. - simítottam párat az ingemen.

- Gyere ide - tartotta felém a két kezét mire csak közelebb mentem hozzá majd magához ölelt.
- Nem akarok veszekedni veled - súgta szinte a fülembe majd gyengéden eltolt magától.

Én sem..

- Hé, hol lehetnek Jiminék? - Kérdezte miközben a kezemnél fogva kivezetett a mosdóból.

Persze.. Megint mond csak az ő nevét..

- Fogalmam sincs.. - bámultam magam elé.

𝙄 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪 | GxG 18+Where stories live. Discover now