59

837 30 3
                                    

Haza felé menet fáradtan egy kavicsot rugdosva magam előtt gondolkodtam a ma estén. Kicsit tartottam attól hogy mit fogok tenni ha esetleg kiesik az irányitás a kezeim alól.

Tanulni fogunk.. És ha esetleg másként történnek a dolgok akkor emlékeztetem először is magamat hogy Rómeó és Júlia ránk vár aztán pedig szólok neki is.. Keménynek kell lennem mivel akármennyire is rideg vagyok vele,az még nem azt jelenti hogy nem akarom őt tovább, csak nagyon is haragszom rá de ettől függetlenűl bármikor beadnám neki a derekamat..És ezt valószínűleg ő is jól tudjam.. Erősnek kell lennem!!.

Miután haza értem lepakoltam és a nappaliba mentem.

- Hahó! Megjöttem! - emeltem fel kissé a hangomat de semmi válasz nem jött.

Várjunk csak.. Zárva volt az ajtó.. Szóval hol lehet mindenki?

Az üres ház fogadtatása után hamar össze pakoltam amik szükségesek lesznek végül át öltöztem és megindultam Phung néni lakására.

A macskaköves úton haladva továbbra is a lányon járt az eszem.
Minden egyes lépés után egyre inkább kezdtek felszabadulni a gondolataim amiket pedig igyekeztem elnyomni.

Nem tudom hogy mennyire volt választás bele menni abba hogy nála tanuljunk ráadásul kettesben.. Yuna igazán furcsán viselkedett ma de valószínűleg azért mert én is furcsán viselkedtem vele legutóbb a táborban de azt okkal tettem mert mérges voltam ..

Gondolataimból egy mellettem elsuhanó hangos motor zúgás szakított félbe. A hatalmas sebessége miatt még a szél is szét borzolta a hajamat.

Ó hogy az a..!

Mikor már félúton jártam szemeimmel a naransárgás színű eget fürkésztem és reménykedtem.

Már a nap is lemenőben jár.. Nem hinném hogy este képes lenne tanulni..

Miután végre megérkeztem a házhoz bekopogtam azon, ám amikor anya nyitott ajtót csodálkozva néztem rá.

- Szia - mosolygott  miután becsukta utánam az ajtót.

- Miért nem mondtad hogy itt lesztek vendégségben? - néztem rá és a bátyámra aki egy almát harapva sétált éppen akkor ki a konyhába.

- Szia nyomi - borzolta szét a hajamat Tae mire felé csaptam. 

- Azért nem szóltam mert azt hittem megint Haeinél leszel - kezdte el igazgatni a frufrumat anya ami úgy állt mint egy pálmafa a fejem tetején.
- Különben most egy ideig itt tartjuk a közös vacsorázást hogy segítsünk Phungnak - mesélte mire fel sóhajtottam.

Valószínűleg legyengülhetett..

- Értem.. - néztem anyára.

- Jössz? - szólt Yuna mire csak a hang irányába fordúltam. Miután szemeink találkoztak a falnak dőlő lánnyal kereszbetette a kezeit és ajkait egy lassú mosolyra húzta.
Nem jött ki belőlem egyéb szó, csak bólogatni kezdtem.

Yuna szobájába érve leültünk egy kis asztal köré én pedig elővettem a tanuláshoz szükséges dolgokat.

- Kezd te az olvasást - nézett rám.

Már megint én?

- Jó.. - nyitottam ki a vastag olvasmányt és a szemeimet a lapra vezettem.

Nagyon fáradt vagyok a tanuláshoz már és mégis képes velem olvastatni ezt a hosszú szöveget.. Szörnyű ez a !

- Egy pillanat és jövök - állt fel az asztaltól mire felvont szemöldökkel néztem a lány után.
- Anya hívott át..? - váltott pár szót valakivel az ajtó előtt.

- Igen, és? - halottam meg egy mély férfi hangot mire kíváncsian fülelni kezdtem de ekkor kinyilt az ajtó és Yuna festett szőke hajú pasija lépett be azon kezében egy motor sisakkal.

Mi a fene??!

- Hali - köszönt a fiú arcán egy széles mosollyal mire Yunára néztem.

Ez most komoly?? Ez mégis mit keres itt??

- Azt hittem ketten leszünk - nézett a fiú Yunára mire kínos csöndbe enyeledtünk.

És is azt hittem! Ezzel nem vagy egyedül.

- Ha nem toppantál volna csak úgy be az ajtón.. - kezdett el magyarázni a fiúnak.

- Hé.. - vágott közbe.
- Nem is mondtad hogy van egy hugod - Foglalt helyet Yuna ágyán a fiú, pontosabban rá ugrott szinte.

- Nem a húgom.. - ült vissza velem szembe Yuna.

Hogy ez milyen kínos!

- Folytassuk máskor - néztem a lányra miközben elpakoltam a könyvet.

- Félix addig ki megy amíg tanulunk, igaz? - fogott a kezemre Yuna miközben a fiút fürkészte a szemeivel.

- Én? Áh.. Maradok inkább, csöndben leszek! - vette elő a farzsebéből a telefonját a szőkeség majd nyomkodni kezdte azt.

Ha jól emlékszem Haein is említett egy Félix nevű srácot.. Egyáltalán nem szimpatikus..

- Ki megyek segíteni anyáéknak - álltam fel az asztaltól mire Yuna továbbra is csak a fiút szugerálta.

- Mondtam hogy maradj, Félix mindjárt kimegy - fogott a bokámra a lány mire  hirtelen azt sem tudtam hogy mi tévő legyek.

- Nem-nem - rázta a fejét Félix.

- Majd folytassuk.. - viharoztam ki a szobából.

𝙄 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪 | GxG 18+Onde histórias criam vida. Descubra agora