- Gyere, táncoljunk! - húzott fel a székből Haein aki percek alatt leitta magát.
Még túl korai a berúgáshoz, nem?
- Ez a kedvenc számom! - tekergette a csipőjét felém a fiú amihez ugyan kacagva, de alkalmazkodtam.
- Ezt kóstoljátok meg! - hozott nekünk Iseul egy-egy pohár rózsaszín koktélt.
- Ez meg mi? - szagoltam meg az italát aminek nem volt valami jó illata.
- Ne törődj vele, csak igyad! - gurította le a pohár tartalmát Haein habozás nélkül.
- Na jó.. Legyen! - tettem én is úgy. Az arcomon perceken belül eluralkodott az undor.
Ez aztán kesernyés! És erős is!
- Nem rossz igaz? - nézett rám enyhén piros arccal Iseul.
Létezik hogy valaki ennyitől berugik..?
- Tényleg jó! - kezdtem szédülni.
Később már ketten uraltuk a táncparkett ez Haeinel. Nagyon jó érzés volt végre kimozdulni abból a fránya kastélyból, ahol még a hideg is kirázott és aludni sem tudtam rendesen. Phung családja rettentő ijesztő és régimódi, ha tovább maradtam volna ott lehetséges hogy megőrülök.
- Látod azt a srácot? - sugdolózott a fülembe Haein miközben egy festett hajú, magas egyénre figyeltünk fel aki a pultnál ülve kortyolgatta a sörét.
- Most engem, vagy téged sasol? - kezdte el igazgatni a hajam mire a kezére csaptam.- Hagyd abba, kevésbé sem akarok egy csöpp romantikát sem az estére.. - néztem a fiú felé aki ezúttal intett felénk egyet.
- És velem sem? - fordította maga felé az arcomat Haein és betöltötte az ajkunk közti rést.
- Hé ne már! - csaptam a fiú vállára aki nevetve táncolt tovább.
- Azthiszem engem sasolt - nézett vissza.
- Oda megyek! Szoríts! - kacsintott rám.- Szorítok! - mosolyogtam.
- Szia Hana - sétált hozzám Iseul.
- Hogy érzed magad? - söpörte hátra a hajam.- Jól köszi.. Kissé szédelgek - húztam fel a vállaimat.
- Az jó? Vagy nem..? - állt közelebb.
- Még egy ital? - mosolyogtam rá.
- Indulás! - ujjongott.
Miután kikértük az italokat leültünk és várni kezdtünk rá.
- Szereted a munkád? - néztem Iseulra.
- Nincs más dolog amit jobban szeretnék a világon - mondta egyszerűen.
- Komolyan? - vontam fel a szemöldökömet mire Iseul felnevetett.
- Gyűlölöm - jelent meg egy széles mosoly az arcán.
- Te szereted az iskolát? Mármint jó tanuló vagy? - kezdett el játszadozni az ujjamon levő gyűrüvel.- Fogjuk rá - vontam meg a vállam.
- Ha nem szereted a munkád, mi az amit szeretnél csinálni..? Saját cég esetleg..? - vettem át az italainkat.- Most.. Meg akarlak csókolni - nézett farkas
szemet az ajkammal.- Hogy mi..? Talán túl sokat ittál - nevettem el magam.
- Lehetséges ideje lenne haza menni - túrtam a hajamba.- Nem állt szándékomban nyomulni.. Csak tudod olyan gyönyörű vagy, és egy pillanatra úgy elkalandoztam a gondolattal hogy.. Ha Yunának nem kellesz többé, én itt vagyok.. Tudom hogy nehéz időszakon mész most keresztül, Haein mesélte - tette a kezeit az enyéimre.
- Én sosem hagynálak magadra - hajolt közelebb.- Sajnálom Iseul.. Nem veled van a baj.. Te csodás vagy, de nekem ez most nem megy .. Vissza megyek, pihenni szeretnék - álltam fel.
- Sajnálom Hana, várj hívok inkább egy taxit neked - nézett rám mire megálltam.
- Úgy sajnálom, túl sokat ittam - nézett rám mire felsóhajtottam.- Semmi gond, nem tettél semmi rosszat.. A taxit hagyd inkább gyalogolok - tettem a lány vállára a kezem.
- Szép estét neked! - indultam meg.- Ilyen későn jobb ha nem koszálsz egyedül, még én sem mernék haza gyalogolni, kérlek had hívjak neked egy übert! - nyúlt a kezeimért de valaki elhúzott tőle.
- Nem érted hogy gyalogolni akar? Hagyd békén, ami nem a tiéd jobb ha nem élezed a fogad rá! - húzott magához Yuna.
- Yuna? Te mit csinálsz itt? - néztem a lányra.
- Érted jöttem - karolt magához és kimentünk a bárból.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝙄 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪 | GxG 18+
Lãng mạn▪ Girl x Girl (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! Egy fiatal koreai lány mindennapi nehéz, és megviselt élete, 𝒄𝒔𝒖𝒑𝒂 𝒎𝒆𝒈𝒍𝒆𝒑𝒆𝒕𝒆́𝒔𝒔𝒆𝒍. © minden jog fenntartva.