68

679 17 2
                                    

Délután körül elmentünk venni ajándékot Meinek, mégha nem is volt olyan sok ötletünk. Nem tudtuk hogy mi az aminek igazán örülne, ezért inkább vettünk mindketten egy-egy csokor virágot és haza mentünk készülődni.

- Te leadtad már a házidolgozatot a tanárnőnek amúgy? - néztem a fiúra aki az asztalnál ülve nyomkodta a telefonját mosolyogva.

- Persze.. És te? Ma kellett bevinni - emelte rám a tekintetét mire felsóhajtottam.

- Nem tudtam elkészíteni időben.. Úgyhogy valószínűleg megbuktatnak - bámultam magam elé.

- Ne gondolj rögtön a legrosszabbra! Lehet megengedi a tanárnő hogy hétfőn bevigyed utólag - csúsztatta a telefonját a zsebébe mire össze húztam a vállaimat.
- Inkább kutassuk át a szekrényedet hátha találunk benne egy két szexi göncöt amit magadra húzhatsz ma este - kezdett el tolni a szobám felé.

- Jaj ne már! Úgy sem tervezek sokáig maradni! - Ellenkeztem.

...

- Ez milyen? - Mutattam neki a harmadik ruhát de erre is csak egy fej csóválás volt a válasza.
- Akkor feladom! Mackó nadrágba megyek! - húztam a számat durcásan.

- Vedd fel ezt - mutatott felém egy fekete csipkés ruhát mire még az orromat is felhúztam.

- Na még mit nem.. - túrtam a hajamba.
- Ezt biztos nem veszem fel - méregettem a szemeimmel.

- A kedvemért! - győzködött továbbra is.
- Ebben nagyon dögös lennél! - emelte hozzám a ruhát.

- Hát te tényleg nehezen adod fel - Forgattam a szemeimet mire elmosolyodott.
- Jó! Legyen.. - fogtam a szoknyát és öltözni kezdtem.

...

- Hát ez igazán furi - húztam lejebb a szoknyát.
- Anyukám nem ilyen lányt nevelt belőlem - fintorogtam a tükör előtt állva mire Haein felkacagott.

- Biztosan azt sem akarta volna hogy egy olyanba szeress bele akit Yunának hívnak, de te mégis megtetted - kezdte el rajtam igazítani a ruhát mire hümmögtem egyet.

- Ezen még nem is filóztam - tettem a szám elé a kezemet.
- Szerinted ez egy tízes skálán mennyire rossz? - haraptam ajkamra.
- Lehet baj van velem! - fogtam a fejemet pánikolva.
- Szerinted mit mondana anya ha megtudná hogy a kamu pasim vagy és más tetszik? - néztem továbbra is a fiúra kétségbeesetten aki továbbra is a ruhámat igazgatta.

- Semmennyire sem rossz, ez a te életed - nézett rám.
- Akibe bele szeretsz nem kell szégyelned - kezdte el fésülni a hajamat.
- Szerintem megbékélne ezzel anyukád is,mint ahogyan te is tetted - mondta mire bólintottam párat.
- És ez a ruha amúgy rohadt szexi! - nézett végig rajtam elismerően.
- Öt óra lesz lassan.. Indulhatnánk - nézett a telefonjára.
- Félix is lassan ott lesz úgyhogy.. - nézett rám kis kutya szemekkel.

- De hiszen tudod hogy utálok sietni! - szugeráltam őt mire felsóhajtott.
- Jó mindegy.. Húzd fel a cipzárt és akkor menjünk! - álltam háttal a fiúnak akinek nem kellett kétszer szólnom.






Hellooooo!! Itt az ígért instagram oldalam 🥰

Hellooooo!! Itt az ígért instagram oldalam 🥰

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
𝙄 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪 | GxG 18+Onde histórias criam vida. Descubra agora