- Mi történt veled? - nézett rám aggódva Tae.
- Verekedtél megint? - Karolt magához.- Haza tudsz vinni? - néztem rá mire elmosolyodott és felültetett a motorára.
Miután haza értünk Tae segített felmenni a szobába ahol bekötötte a lábam.
- Ki volt az? - nézett rám mire nem válaszoltam.
- Tudod hogy nem vagyok árulkodós - dőltem ki az ágyon.
- Később elviszlek az orvoshoz rendben? - nézett rám mire bólintottam.
- Hé - Szóltam utána.
- Lehetne hogy anyának nem szólsz erről? - néztem rá remélve.- Tudnia kell róla - állt meg az ajtóban.
- Hozok neked valamit! Várj itt - és evvel kiment a szobából.Csak a sebes térdeimre néztem, valamint a koszos egyenruhámra.
Át kellene öltöznöm..
- Tádá! - jött be a kezében egy kisebb tortával.
- A tiéd - tette le az asztalomra.
- Boldog születésnapot! Na de én megyek is.. - intett és kisietett az ajtón.- Köszi Tae.. - mosolyodtam ell.
Csak fáradtan lehunytam szemeimet és próbáltam feldolgozni a mai napot.
Sokszor verekedtem már, de a mai valahogyan máshogyan ütött..
Szó szerint.
Talán azért mert a szívem legmélyén tudom hogy nem ezt érdemlem.....
Mikor felébredtem a telefonomra néztem ami este hat órát mutatott.
Hogy aludhadtam eddig?
Csak kiszálltam az ágyból, azonban a percben vissza is huppantam arra majd fájdalmasan felnyögtem.
A lábam.. Nagyon fáj!
Minden erőmet összeszedve nagy nehezen felálltam majd levetköztem és magam köré tekertem a törölközőt. A fürdő felé haladva a lépcsőn fájdalmasan markolásztam a korlátot végül lejutottam az emeletre.
- Szóval ébren vagy - sietett hozzám anya.
- Minden rendben? - nézett rám aggódva.- Igen, persze - erőltettem magamra egy kis mosolyt.
- Hiszen tiszta vér a térded - állt arrébb evvel helyet adva szemet vetettem az asztalnál ülőkre.
Na ne.. Teljesen kiment a fejemből.. Pedig anya említette is már hetekkel ezelőtt hogy meghívta őket is a szülinapomra..
- Szia Hana! - sétált hozzám Phung néni aki Yuna édesanyja, mellesleg anya legjobb gyermekkori barátja.
- Köszönöm hogy eljöttek - hajoltam meg kissé ahogyan illik majd törölközőmet szorongatva az asztalnál ülő Yunára néztem aki kezét az asztalon támasztva bámult kiváncsian rám.
- Isten éltessen! - mosolygott.
- Olyan szép nagy lány lettél! - méricskélt Phung néni.
- Mi történt veled? - húzta össze a szemöldökét mire anya mesélni kezdett volna, de megelőztem.- Csak elestem.. Nagyon figyelmetlen vagyok mostanában - füllentettem majd félszemmel megint az asztalhoz néztem, de Yuna még mindig figyelt amitől kirázott a hideg.
- Bocsánat,de mennem kellene.. - mosolyogtam halványan majd megindultam a fürdőszobába.Jézusom már! Úgy nézett rám mint aki megakarna ölni!
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝙄 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪 | GxG 18+
Romance▪ Girl x Girl (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! Egy fiatal koreai lány mindennapi nehéz, és megviselt élete, 𝒄𝒔𝒖𝒑𝒂 𝒎𝒆𝒈𝒍𝒆𝒑𝒆𝒕𝒆́𝒔𝒔𝒆𝒍. © minden jog fenntartva.