15

3.3K 83 8
                                    

Az éjszaka egyáltalán nem tudtam aludni. Egyszerűen nem jött álom a szememre. Kissé gyomorgörcsöm is volt a történtek után. Nagyon aggódtam Phung néniért.
Mivel próbáltam lekötni magam valamivel hogy kicsit elálmosodhassak elővettem a már 3 hónapja az éjjeliszekrényemen rohadó keresztrejtvény fejtő újságomat és lapozgatni kezdtem.

Leginkább ismert japán női név:

Ah.. Mi lehet ez? Négy betűs..

Számat húzva vissza is helyeztem az újságot a helyére majd kissé durcásan magzatpózba vágtam magam.

Hülyeség.. Meg van az oka amiért már ennyi ideje ott volt..

- Szia.. - jött be a szobába Yuna, mire szemeim felcsillantak.

Nemtudtam hogy még itt van, de örülök neki azt hiszem..

- Oh szia, gyere.. - húzódtam arrébb hogy mellém férjen.

Miután befeküdt mellém finoman magához karolt majd felsóhajtott.

- Hogy hogy fent vagy ilyenkor? - nézett rám.

- Csak nem tudtam aludni.. - gondolkodtam ell.

- Anyukád most ment ell anyának bevinni pár  dolgot amikre szüksége lehet amíg bent van.. - mesélte mire bólintottam párat.

- Nem vagy éhes? - néztem rá mire megrázta a fejét.
- Álmos? - kérdeztem továbbá.

- Egy kicsit csak - hajolt közelebb majd államat megemelve finoman megcsókolt. Miután felült kibújt a fölsőjéből és szinte magára húzott majd
ismét csak csókcsatába enyeledtünk.
Mikor kissé erőteljesebben feljebb húzott magán, felsziszentem.

- Miaz? - nézett rám majd finoman kimászott alólam és felkapcsolta az éjjeliszekrényen levő kis lámpát.

- Semmi tényleg! - ráztam a fejem.

- Vedd le - utasított mire kibújtam a pólómból.
- Ez mi? - húzta végig az ujját az oldalamon levő zúzódáson.

- Jimin volt legutóbb - emlékeztem vissza.
- De ne aggódj már nem fáj annyira - néztem rá miközben továbbra is a hasamat simogatta.

- Én tényleg sajnálom.. - egyenesedett fel majd magához ölelt.

Oh

- Nem te tehetsz róla - motyogtam.

- Ami azt illeti igen, és ezt te is tudod.. - hajtotta fejét a vállamra.
- Én mondtam neki hogy merre vagytok mert én.. - hagyta abba mire finoman elengedtem őt és ránéztem.
- Én csak rohadt féltékeny vagyok - bámult maga elé.

Én is. Főleg hogy előttem csókolózott Jiminnel..

- De miért? - kerestem a tekintetét.

- Mert olyan jól elvagy Haeinel - bámult továbbra is a hasamra.
- És ez nem tetszik - nézett rám mire bólintottam párat.

- De hát nem tudunk mit csinálni szóval.. - vontam meg kicsit a vállam mire a tekintetét rám vezette.

- Miért vagy ilyen kedves? - Kérdezte miközben az ölébe húzott.

- Nemtudom én.. - magyarázkodtam miközben rám adta a pólómat.

- Haza megyek - karolta át a derekam majd megcsókolt.
Miután kimásztam az öléből kíváncsian néztem őt ahogyan vissza veszi a ruháját és az ajtóhoz indul.

- Yuna - mentem utána.
- Maradhatsz ha szeretnél - néztem rá mire elmosolyodott majd lement a lépcsőn.

Ennyi?..

Miután elment felsóhajtottam és a konyhába ballagtam.

Aludnom kellene mert holnap suli de Yuna minden álmosságot kiölt a szememből.. Istenem..

Mikor felkapcsoltam a villanyt Taera és az ujdonsült barátnőjére derült fény akik a konyhában csókolóztak.

Fúj

- Bocs.. - szorítottam össze ajkaimat majd a hűtőhöz mentem.

- Nyomi - borzolta szét a hajamat Tae ami láttán a lány kissé felkuncogott.

- Ne nyomd már a büdös hónaljadat az arcomba! - próbáltam ellökni magamtól mire csak elégedetten mint aki jól végezte a dolgát elengedett és a mosdóba ment.

- Jézusom! - fogtam az arcom.

Hogy lehet valaki ennyire büdös??

- Várj.. - figyeltem fel arra hogy a sötét hajú koreai lány maga felé fordít majd megigazította a frufrumat amit Tae szétborzolt.
- Ayaka vagyok - mosolygott rám.

- Hana - mosolyogtam én is halványan.

- Olyan aranyos vagy - ölelt magához mire kikerekedett szemekkel csak viszonoztam az ölelést.

- Ne öld meg a hugomat - tért vissza Tae.
- Az az én dolgom - mosolygott.

- Nem is mondtad hogy van egy ilyen aranyos húgod - szorított magához annyira hogy aligha kaptam levegőt.

- Mennyünk vissza aludni - intett a fejével Tae mire Ayaka enyhített az ölelésünkön.

- Aludj velünk! - mosolygott rám Ayaka mire Taera néztem aki szemét forgatva megrázta a fejét.

Oh

- Nem lehet mert úgy alszik hogy elfoglalja az egész ágyat - túrt a hajába.

- Jó éjt - indultam meg a szobámba szememet forgatva.

Hülyék..

𝙄 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪 | GxG 18+Onde histórias criam vida. Descubra agora