II.kötet - 14

414 24 2
                                    

Yuna csak az éjszaka közepén jött haza. Egyáltalán egy szót sem váltottunk, csak lefeküdt mellém az ágyba. Nehéz lett volna bármit is mondani, gombócot éreztem a torkomban. Kicsit közelebb bújtam hozzá, és megpróbáltam elaludni. De ekkor furcsa hangokra lettünk figyelmesek lentről, mire mindketten fel ültünk.

- Ezt te is hallottad? - kapcsoltam fel az éjjeli szekrényen lévő kislámpát és a lány felé fordultam.

- Igen.. - nézett rám kissé zavarosan.
- Mi a baja az arcodnak? - tette az arcomra a kezét mire dúlni kezdtek bennem az érzelmek.
- Olyan.. - pásztázta az arcomat mire készen álltam egy várva várt békülős csókra.
- Puffadt - pattant ki az ágyból. Pedig annyira vártam azt a csókot. Hirtelen depresszióba is süllyedtem miatta.

Azért  ilyen az arcom mert túl sokat bőgtem!..

- Gyere már - suttogta mire szemeimet forgatva kiszálltam az ágyból és Yuna után mentem aki levette a polc tetejéről a rég nem használt tollas ütőmet és elkezdett lefelé menni a lépcsőn.

Yuna olyan menő! Még ilyenkor is olyan szexi! De ezt úgysem mondom el neki..

- Várj már! Nem látok semmit! - ütköztem valami puhának mire hirtelen megálltam.
- Yuna? - szóltam a lánynak aki egy hangot sem adott ki magából.
Ekkor kicsit pánikolni kezdtem hiszen a mobilomat is fent hagytam.

Mi van ha éppen most rabolták el őt éppen mellettem? És mégis miért nem szól vissza?

Ekkor telefonja vakuját a szemembe világította hirtelen mire eltakartam  az egész arcomat ijedten.

- Buu! - nevetett fel.

- Ha ha ha.. - húztam a számat.

- remélem nem pisiltél be - hallatszott a hangján hogy mosolyog mire az én arcomra is mosolyt csalt.

Közel voltam hozzá!

- Ezek a hangok kintről jönnek - kapcsolta fel a villanyt Yuna miután a konyhába értünk.
- Olyan mint a motor zúgás.. - nyitotta ki az ajtót amin egy nagy sóhaj után kiléptünk.

- Oh! Sziasztok! - integetett nekünk anya, egy piros kocsinak dőlve aminek a motorháztetőjében egy férfi motoszkált.

- Én megmondtam hogy ezek az új autók nem megbízhatóak.. - szállt ki az autóból Phung néni is.

Szinte le esett az állam a helyéről.

𝙄 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪 | GxG 18+Onde histórias criam vida. Descubra agora