Az első pár nap iszonyú rossz volt. Iskolába sem akadt kedvem menni, de kötelességem volt.
És talán jó döntés is volt, hiszen időről időre teljesen elfeledkeztem Yunáról.Legalábbis, a barátaim el feledtették velem őt. De az éjszaka mindig rémes volt. Sokszor voltak rémálmaim, és időnként zokogva keltem fel.
A nap ezen részét mindig utáltam. És féltem, mikor eljött az éjszaka.Kis koromban mindig azt hittem a legijesztőbb dolog ami elkaphat és magával ránthat éjszaka az, az ágyam alatti szörnyek voltak, de mostanra már rájöttem hogy a legrémesebb része az éjszakának a magány.
Rühelltem az egyedül alvást, hogy az ágyam olyan jókora nagy, a sötétséget, az egyedüllétet és a fejemben cikázó zavaró gondolatokat is. Amik minden este elcsavarták az elmém, és a szívem egyre inkább csak Yuna felé húzott csakugyan.
Két héttel később ~
- Hány éves is lettél? - kérdezte Yon az asztalnál ülő lánytól, Jungtól.
- 19 éves lett te mamlasz! - nézte szúrós szemekkel Minho az asztalon ülő copfos lányt.
- Boldog születésnapot! Ezt neked sütöttem! - siettem be az osztály terembe, hiszen ahogyan a mostani szokásomhoz illik késtem az óráról.
- Isten éltessen Jung! Remélem szereted.. Almás pite - mosolyogtam majd a lány elé raktam.- Dejo dejo! - nyúlt a süteményért Yon, de aztán Minho a kezére csapott.
- Nagyon köszönöm Hana! - mosolygott a lány.
Ezért én is elmosolyodtam.
A nap végén elmentünk egy bárba, hogy megünnepelhessük Jungot.
———
- Milyen csinos nő vagy! - nézett rám Yon.
- Köszi! - mosolyogtam.
- De szerintem a szülinapos a legszebb ma este! - szólalt fel Minho miközben Jungot nézte aki egy vörös színű ruhában volt. És valóban nagyon csinos is volt benne. Valljuk be.
- Ez a kedvenc számom! Gyere táncolj velem! - fogta meg Jung kezét Minho és a tánc parkettre húzta őt.- Gyere kiscsaj te is! - húzott magával Yon.
- Halgassátok! - kiabált Minho.
- És most jön a dob!! - kezdett el imitálni a kezeivel.- Hana - fogta meg a kezem Iseul. Mondanom sem kell, hogy nem hittem a szememnek.
ESTÁS LEYENDO
𝙄 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪 | GxG 18+
Romance▪ Girl x Girl (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! Egy fiatal koreai lány mindennapi nehéz, és megviselt élete, 𝒄𝒔𝒖𝒑𝒂 𝒎𝒆𝒈𝒍𝒆𝒑𝒆𝒕𝒆́𝒔𝒔𝒆𝒍. © minden jog fenntartva.