- Te gondolkodtál valaha azon hogy a csigák hogyan kommunikálnak egymással? - játszadozott a hajammal Haein miközben a rég nem látogatott, számunkra kedves pingpong asztalon ültünk.
- Hogy mi? - nevettem fel kissé.
- Én arra lennék kíváncsi inkább hogy mi van veletek Félixel - fordultam a fiúhoz kinek arcán egy kaján mosoly villant fel.- Jó a kapcsolatunk.. Ma nála alszok - mesélte mire felhúztam a szemöldököm.
- Neked miért ment ez ilyen könnyen? Én Mei szülinapján elmondtam Yunának hogy szeretem de azóta nem is beszéltünk erről.. - Bámultam magam elé.
- Igazán furán viselkedik mostanában.. És túlságosan gond terheltnek tűnik.. - sóhajtottam fel.- Igen.. Tudok róla.. De szerintem az ésszerű megoldás erre az, hogy beszélsz vele - nézett rám mire bólintottam párat.
- Amúgy sem hinném hogy ez esetben ő lenne az, aki bele kezdene a témába - húzta a száját.
- És hát.. lenne valami - vakarta a tarkóját.- Hallgatlak - néztem rá.
- Lehet nem tőlem kéne hogy tudd, de.. - hezitált.
- Csak mond el - vártam hogy megszólaljon.
- Félix mesélte hogy izé.. Yuna elmondta Phung néninek hogy ő jobban.. Ez nem új infó a számodra de.. Tehát, hogy ő neki sokkal jobban kedvez.. Vagyis.. - beszélt össze vissza.
- Bökd már ki! - fogyott el a türelmem.
- A nőket csipázza! - fogta a fejét.
- És Phung néni nem tűri meg az ilyesmit egyáltalán - fújta ki magát.- De erről miért nem beszélt nekem? - zavarodtam össze.
- Biztosan nehéz helyzetben van most - bámult maga elé.
- Halihó! - sietett hozzánk Shou a semmiből.
- Miujság veletek? Mi ez a bús hangulat? - kopogtatta meg a vállamat.- Nincs baj - fújtam fel az arcom.
- Haza akarok mennii! - néztem Haeinra.- Menjünk hát! - huppant le a fiú a pingpong asztalról.
- Na na na! - rázta meg a mutató ujját félénk Shou.
- Inkább gyertek el velem a büfébe - nézett ránk.- Én inkább haza megyek - húzott elő a zsebéből egy cigarettát Haein amit ösztönösen meg is gyűjtött.
- Úgyhogy fogom a cuccom - vette a vállára a táskáját.
- És haza tűzök - szívott mélyen a cigijébe.
- Ugye velem tart a kisasszony? - nyújtotta felém a pracliját.- Persze hogy igen! - fogtam meg a kezét és mellé álltam.
- Te jössz? - néztem Shou felé.- Na még mit nem! - forgatta a szemeit.
- Úgy is már olyan sokat hiányoztam! - fogta a fejét.- Hát rendben.. De mi lépünk! - intett a fiú felé Haein majd elindultunk.
- Na jó! Inkább veletek tartok! - rohant utánunk Shou.
- Gondoltam hogy jössz mégis - mosolyogtam.
Miután kiosontunk a suliból a buszmegállót vettük célba.
- Nincs kedvetek eljönni pizzázni? - nézett ránk Shou.
- Én most kihagyom.. - sóhajtottam fel.
- Ne már, gyere velünk - fordította maga felé a tekintetemet Haein.
- Shou állja a pizzát igaz? - nézett a fiúra aki hevesen bólogatott értetlen fejjel.
- kapcsolj ki egy kicsit - győzködött, végül bele mentem.
YOU ARE READING
𝙄 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪 | GxG 18+
Romance▪ Girl x Girl (18+) ▪ Lmbtq+ téma. ▪ Néhol trágár szavakat tartalmaz. ▫ Jó olvasást kívánok! Egy fiatal koreai lány mindennapi nehéz, és megviselt élete, 𝒄𝒔𝒖𝒑𝒂 𝒎𝒆𝒈𝒍𝒆𝒑𝒆𝒕𝒆́𝒔𝒔𝒆𝒍. © minden jog fenntartva.