Karakterler ve Düşmanlar

253 10 9
                                    

Kanunsuzlar

Alex/ Alexxa : Beyaz krallığında bir mağarada kanunsuz tarafında bulunan yetim kızdı. Özel yeteneği gölge. Gelecekte beyaz krallığın kraliçesi.

Canon : Eski bir kanunsuz ve Alexi bulan kişi. Yetenek, silah ustası

Lia/ Liana : Alex' in ilk dostu ve yandaşı. Aynı kanunsuz tarafından eğitildi Özel yeteneği elektrik bükücü

Via/ Violetta: Çok sevecen bir kız Alex 'in dostlarından biri. Aynı kanunsuz tarafından eğitildi. Sağlıkçı bir aileden doğma bir hava bükücü.

Andrea : Alex'in ekibinde komik ve eğlenceli dostu. Aynı kanunsuz tarafından eğitildi. Yetenek telekezi

Karl : Alex'in ekibinden bir dostu, aynı kanunsuz tarafında eğitilen bir kaos getiren.

---------------

Asuma : Bir çeşit gölge laneti. İntikam yemini etmiş bir lanetti. Ona yapılan ihaneti unutamadı.
1. Evre : Yarı insan yarı gölge
2. Evre : Ölüm ve acı meleği
3. Evre : gölge laneti.

Amelia : Namı değer buz kraliçesi, kıskançlık yüzünden ablasını öldürüp tahta geçti. Kendisi buz adasında hain planlar peşinde.

Cadı: Beyaz krallığın yeni dükü. Amelia ( buz kraliçesi ) tarafından görevlendirdi.

Lucas: Alex'in abisi. Beyaz krallığın ilk prensi. Lucas, Alexi kaçırıp mağarayı hapseden ve her şeyi unutmasını sağlayan bir abi. Amcasının yanına sığındı. Yeteneği Kara.

Drake : Ejder doğan kralın kardeşi. Alex ile Lucas'ın amcası. Yetenek dönüşüm.

🆕Stefan : Andreanın yanındaki yeni kanunsuz çırağı/ Andreanın batıdaki gözü kulağı

Extra yan kahramanlar:

Mike : Alex'in sevdiği bir adam. Namı değer Mavi gölge. Yetenek diriltme.

Nora : Gölge ormanın kralın kızı, gölge prensesi. Mültefit krallık.

----------

Douglas : Dört büyük lordlardan biri. Karanlığı hükmeden başsız süvari. Cadının yanında duran varlık.

🆕 Ather: Dört büyük lordlardan ilki. Işığı ve berraklığı temsil eden lordu, ışık kentinin lordu.

🆕Amelius: dört büyük lordlardan biri. Gölgeyi temsil eden lord, ihaneti uğrayan.
...

-----------------

🆕 ışığın anka kuşu : ışık kentinin koruyucu muhafızı

🆕 gölge baykuşu: Gölge kütüphanesinin koruyucu muhafızı ve anahtarı

🆕 gölge baykuşu: Gölge kütüphanesinin koruyucu muhafızı ve anahtarı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KIZIL - Gölge 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin