↓²⁸✅

10 1 0
                                    

Gürültülü şekilde giren cadı Alex'in son halini görüp şunu dedi " Bizi düşürmeyi denedin ama başarısız oldu."

Alex yarı uyanık haliyle gülümsedi " Anlaşılan Kara Lord sana bazı gerçeklerin yarısını anlatmış ve kural koyduğunuzu söylüyorsun ama mühim kuralı çiğneyen Kara Lord başınıza ne bela açtığını söylememiş. "

Cadı sinirlendi. Alex'in çenesinden tutup gözlerinin içine baktırdı " Ne kuralı bu zavallı kızıl, " gölge eki kalkmıştı.

" Kuralı merak ettin. " demişti Alex tatmin olmuş şekilde devam etti " Gölgelerin hatta kardeşi olan Ameliusun koyduğu mühim kural, sadece Gölge Lordu gölgeyi çevirebilir cadı ve kara lord kardeşine ihanet etti- " cadı daha fazla duymak istemedi Alex'in kızıl saçlarından tuttu, diğer eliyle örtüsünü kaldırıp göze bakmasını sağladı.

Alex de işe yaramadı, direnci vardı daha doğrusu içindeki kara enerji onu koruyor gibiydi başka bir kötünün elinde.

" Sende işe yaramıyor neden, " demişti daha da derine gidince cadı ona gülümseyen bir varlık görüp geri çekildi.

Saçlarını bıraktı kapıdan çıkarken Alex cadıya " Bozukluk yapabilmiş şanslıymış bedeli büyük olduğunu biliyor olmalı." diye alay eder gibi cadıyı gülümseyerek istediğini vermedi.

Cadı " Aç susuz kalacaksın zavallı yaralı kızıl," Alex bu ikinci kez gölge dememesini şaşırmadı. O kutsal ırkı , kokan ağzından duymak istemedi, istemeyecekti.

Alex burada tüm yaşadığı onca iskenceyi önceki yaptığı gibi ödetecekti. Yavaş yavaş içlerinden geçip kanlarını zehri bırakacak.

Cadının şu an kara lorddan hesap soracağı emindi çünkü en büyük korkularının kıvılcımını söylemişti.

Cadı çatı katından inerken adamlarına efendilerin çağırmasını emretti. Cadı uyarmıştı benden gizlediğin bir şey var mı diye sormuştu. Kara lord ise hayır demişti. Ama varmış meğer, cadı sinirli haliyle Douglas olan Kara Lordu bekledi.

" Beni mi çağırdın cadı."

Cadı sakinleşmeye çalıştı, sakince arkasını döndü " Emin olmak istiyorum, Kara lord dün söylediğin şeylerden başka sakladığın geçmişin yok değil mi!"

" Ne diye soruyorsun ki cadı. "

" Kuşlar beni sakladığın şeyler var mı diye uyardı. " dedi.

Douglas kuşların kim olduğunu merak etti.

Sormak istedi ama cadının siniri gözlerinde anlaşıyordu.

" Yok valla cadı söylediğim kadar, "

Cadı artık Kara Lordun söylediği şeyleri inanmıyordu daha fazlası olduğunu seziyordu.

İnanmış gibi yapmayacaktı. Cadıya şaka gibi gelmişti yalanları sinirlendi etrafı yıkıp geçti.

Çatı katına kadar sinirleri duyuldu. Alex bu kaosun sesini çok sevmişti.

" Gerçekler acıtır kara lord, ihanetin bedeli kardeşinin elinde olacak. " demişti sesli bir şekilde güldü.

" Bana yapılan onca tehdit ve işkence sizin sonunuz olacak. "

Alex'in kalbin etrafında dolaşan kötü enerji Alex'in öfkesini içine çekmişti. İlk zincirin kırılmasına az kalmıştı yeni bir rengin doğmasına. Biraz daha öfkeyi ihtiyacı vardı onun.

Cadı " Bana şu lanet geçmişini doğru düzgün anlat DOUGLAS!" sinirlendi gözler kırmızıya döndü. Douglas korkusunu gizlemedi.

Cadının öfkesini tatma hevesi yoktu zaten ağzına açtı geçmişi anımsattı " Ben kardeşimin hafızasını hatta lordluğunu elinden aldım o ihanet etmedi ben ettim. Hatırlamak istemediğim bir geçmiş şimdi ise Gölge Lordu yeniden canlandı, bedeni oldu. Kardeşimin defterinden gölgeleri yapılışını çaldım. "

KIZIL - Gölge 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin