Müzik : Aviva - HoudineCadı, çatı katına çıktı Alex'i uyandırmak için kapıdan sert giriş yapmıştı. Alex istifini bozmadan uykusunu devam etti. Cadı Alex'in takmamazlığından bıkmıştı artık ve kolunu kırbaç yapıp üstüne atacaktı ki Alex kırbacı eliyle tutup gülümseyip elini çekti.
" Çok kendini önemli ve şanslı sayıyorsun kızıl gölge ama öyle değilsin, bakıyorum soytarı sana iyilik yapmış yemek getirmiş ama yemedin."
Alex sizden bir şey yiyecek kadar düşmemişti onun sizden ne gıda ne de iyilik isteyeceğini sanıyorlarsa onun amacı size zaman kaybettirmek arkadaşlarına zaman kazandırmak için oyalamak.
Cadı ona bir ders vermek istemişti ondan sonra da melekle geçmişini göz atacaktı ama bilmiyordu Alex'in bir geçmişi olsa göremeyeceklerini çünkü Alex küçükken hepsi silinmiş bir anılardı, kimin anılarını gördüğünü bile çözememişti.
" Aşağıya zindana indirin biraz ders alsın" dedi gölgesizlere cadı. Alex'i duvara bağladığı zincirlere çözdüler ve aşağı sarkan bileklerine bağlı zincirler sarayın içinden yankılandı, tam çözmediler çözerlerse Alex'ten korkmaları gerek ama Alex gücünü şimdi harcamayacak her şeyin bittiği cadının bölgelere koyduğu adamlardan desteğini çekildiği an cadı güçsüz olacağı zamanı beklemişti ve o günler uzakta değildi. Sarayın en alt kata indirdiler, herkesin gözü Alex'in üstündeydi.
Gölgesizler işkence bölümüne kadar kollarından sürükleyip üst demire bağlayıp çekildiler, cadı kötü enerjisiyle Alex'in arkasından belirip " Bana itaat etmeyenler burada kaçanların cezasını bu kızdan nasıl çıkardığımı görün" demişti.
Alex parmaklıkların arkasında duran kızları fark etti, çaresizliklerini, korkularını davranışlarını ve gözlerinde okumuştu, onları kurtarmanın bir yolu olmalıydı ama nasıl yapacağını bilmiyordu. Şu cadıdan kurtulma yolları düşünmesi gerekecekti. Birde kara lord olan Douglas olan başsız süvariden ama kara lordu seve seve intikam alacağı kişiyi biliyordu.
Cadı sinsi bir gülüşle kolunu kırbaca dönüştürüp Alex'in sırtına doğru vurdu. Alex her kırbaç darbesini içine attı, çığlık atarsa istediği şeyi alacağını düşüncesiyle içine attı, bağırma isteğini, yuttu. Cadı o zevki almayınca kırbaçların sertliğini vuruşlarını artırdı, sırtı paramparça olmuştu pelerini yırtılmış sırtına kadar o izlerle doldurdu, onu da yetinemeyen cadı tek kolunu kaybettiği için diğerini parçalara ayırmak istedi, bileklerine doğru kırbacı yedirdi, ağrıyan yeri ağrıttı, Alex çığlığı ve acısını gözyaşlarını tuttu içinde.
Cadı vurmaktan yoruldu ama Alex acı çekmekten yorulmadı.
" Meleği buraya getirin ve ne yemek ne de bakım yapın yaraları mikrop kapsın acısını çeke çeke yasağı çiğnemenin cezasını canlı canlı çeksin!" demişti cadı.
Alex'in tek bileğini bağlı zincirin bağlantısını çözdüler, meleği zemin kata getirtti, Alex gücünü bilincini kaybetmemeyi çalıştı.
Melek, cadının Alex'e yaptığı zulmü gördükçe korkuları yerine gelmişti. Gözlerini baktığında acı neymiş ki bakışları içinde saklanmış o öfkeyi gördü.
Melek Alex'in hizasına çöküp ondan özür diledi ilk önce, Alex meleğe duyabilecek bir tonda kısık sesle bir şeyler mırıldandı ' gelecekte ne gördüysen yansıt gerçekten uzak olacak şekilde ama bazı şeyleri söyle ki Kara Lord ondan korksun!' demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL - Gölge 1
FantasyKüçük prenses olduğu zamanlarda teyzesinin kıskançlık yüzünden her şeyini kaybeden Alexxa( Aleksa). Kendini bir mağaranın içinde kanunsuz olarak bulur. Küçük bir hafıza kaybı sebebiyle anılarını kaybeder, kimliğini ve hakkı olan her şeyi elinden al...