Bölüm şarkısı : The calling ( yıldızların şarkısı part 1)
Mavi gölge sarayın önünde, bekçi gibi duran gölgesizlere haber getirdiğini söylemişti cadıya.
Gölgesizlerden biri konuştu " Direk giremezsin cadının izni olmalı. "
Mavi gölgeye şaka gibi gelen bekletilme olayını bir türlü anlayamadı. Cadı bizzat ona görev verdiğini hatırlıyordu ve şimdi onay alması için beklemesi, saçma gelmişti.
Cadıya söylemeye giden gölgesiz, mavi gölgenin karşısına geçip geçme izni verdi. Onla birlikte büyük kapıdan geçip saray kapısına yol tuttu. Büyük kapı önlerinde açıldı. Mavi gölge, gölgesiz süvariye takip etti. Uzun koridordan büyük taht odasına açılan kapıya ilerledi demir kara kapıya gördü, hoş olmayan gıcırtı sesi kulaklarına sağır etti.
Mavi gölge cadının arkasına dönük bir halde bulmayı beklemişti ama beklentisi gibi değildi. Güzel haberleri duymak için hevesli bir yüzü var gibiydi. Dudakları açıkta kalmış, gülümsediğini görebiliyordu.
" Bana güzel haberleri ver mavi gölge,"
O kadar emindi ki güzel haberleri beklediği gibi çıkmasını. Gözlerini görmese de anlamıştı.
" Bir iyi bir kötü haberler var hangisini seçmek istersin? "
Cadının yüzü düştü. Kötü kelimesini duyunca, mavi gölge cadının moralini düştüğünü farkına vardı.
Cadı ilk iyi haberden başlamasını söyledi. Mavi gölge durdu durdu ve ağzından baklayı çıkardı.
" İyi haber kanunsuzlardan birini takip ettikten sonra ormanın içinde el değmemiş bir alandan geçip bir yere gittiğini farkına vardım. Tahminim orası karargahları oluyor. "
Cadı gülümsedi. " Yani inlerine gördün bu iyi bir haber sayılır peki kötü haber ne ? "
" Üç kişiyi adanın bu bölgesinden çıkıp gittiğini fark ettim ama kendileri saklamayı çok iyi biliyorlar birde onlardan biri eli boş gidiyor ama burayı dolu geliyor. "
Cadı sinirlerini hakim olamadı. Sarayın içi sallandı pencereler kırılmak üzereydi.
İyi haberi düşündü eğer kökünden hallederse sorun tümden çözüleceğini farz etti.
" Beni o ine doğru ışınla gölgeler ışınlanma yapabilir değil mi fazla zaman kaybetmeden, "
Mavi gölge ışınlanma konusunda pek emin değildi
Ama yapacaktı cadının emri emirdi diyerek işaretlediği yeri gölge yolunu açtı. Cadıya ilk orayı ışınladı sonra kendisine ışınlayıp bir yanı kuru dalları olan orman diğer tarafı yemyeşil korunmuş ağaçları fark etti cadı.
" Burayı korumaya başarmışlar gibi acaba bozabilir miyim ?" diye kafasına esmişti cadının gücünü ağaçları öldürmeyi doğayı bozmayı çalıştı ama ne yapsa bir türlü ormanı bozamadı sinirleri çıktı nerede bu karargaha diye mavi gölgeyi baktı " İçeri girdiklerini gördüm!" dedi.
Cadı içeri derken diye yürüdü yürüdü ama boşluğa doğru yürüdü. Cadı oyuna geldiğini düşündü mavi gölge onu oyuna getirdiğini pişman edecekti.
Mavi gölge cadının hayal kırıklığı yaşadığını fark ettiğinde sıvışmayı çalıştı ama cadı elini ona doğru tutup sabitlemişti. Cadının ne yapacağını düşünmekten alamadı bir türlü.
Mavi gölge yutkundu cadının kötü kötü gülümsediğini gözlerinde gördü.
Cadı sesini yükseltti mavi gölgeye " DERHAL, SARAYA IŞINLA VE BİR YERE GİTME BENİ KANDIRMANIN CEZASINI ÇEKECEKSİN!" diye kükredi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL - Gölge 1
FantasyKüçük prenses olduğu zamanlarda teyzesinin kıskançlık yüzünden her şeyini kaybeden Alexxa( Aleksa). Kendini bir mağaranın içinde kanunsuz olarak bulur. Küçük bir hafıza kaybı sebebiyle anılarını kaybeder, kimliğini ve hakkı olan her şeyi elinden al...