↓¹⁶✅

13 3 0
                                    


Andrea batı bölgesine geldiğinde belli talihsizlikler bitmek bilmedi ama bu çırak Stefan için uygun bir eğitim ortamı olacağı biliyordu hep eğitimleri görev sırasında yaptıkları için ustalarına teşekkür etmişti.
Andrea bir kaç gün batı kanunsuz sığınağında kalacaktı.
" Ben işe yarayım diye geldim ama sana eğitim ortamı yapmış oldum. "

Stefan dudağına ısırdı. Başarısız olacağım korkusunda görevi geri itti.
Andrea güldü " Stefan bacağım iyileşirse casusluk görevi yapacağım ama seninki sokak sanatçı rolüyle içeriye sızmak ama direk olamaz! "
Stefan " Nasıl direk olamaz batı kanunsuzlar beni oraya alamazlar." öyle olmasını o kadar istemişti ki hayal kırıklığı uğradı encem pezir istemişti ama burada kalacağı günleri hatırlayınca buradan çıkış yapamayacak olmasını.
" Merak etme boş boş durmayacağım bir arkadaşla burada yapılması gereken şeyleri el atacağım, sen sadece resim yeteneğiyle çizmeyi unutma ama ilk kargaların dikkatini çek doğal davran, lordun önüne çıkmanın en iyi yolu. " dedi andrea.
Stefan ne yapacağını bilmiyordu nasıl dikkat çekileceği hakkında fikri olmaması daha beterdi.
" Stef korkma! sadece sana kolay bir görevle eğitim veriyorum gibi düşün, sıradan bir ressam olacaksın sende o yeteneği görüyorum bana o karga büyücüsünün neye benzediğini çizip göndereceksin hatta lordun kalesini haritasını çizmeye bana yol açacaksın, bacağım iyileşsin ben zor kısmı yapalım. " dedi Andrea.
Stefan bu mu kolay görev, zoru merak ediyorum? Senden geleceği deyip kendinde güç toplayıp kanunsuz olmak için korku duygusunu yok sayacaktı.
Yutkundu ve korkuyu unutup cesur olmayı başa koydu " Ne zaman başlıyorum bu görevi, "
Andrea gülümseyip " Hemen şimdi sokak sanatçısı olarak beleş insanların manzaraların resmini çiz hatta bu bölgeyi taramış olursun! " dedi.
Stefan hemen şimdi göreve başlayacağını düşünmedi.
" Peki nasıl hazırlanacağım defter falan yok üstüm başım uygun değil! "
Batı bölgesinden kanunsuzlardan biri konuştu " Elimizde boş sayfalar olan bir resim kağıtları var ayrıca kalem üstüne uygun haline getiririz." dedi.
Stefan inanamadı ellerinde bunların hazır bulunmasını ama konuşmadı.
İlk koyafetleri uygun hale getirdi. Ressam şapkasıyla bol bir beyaz bluzle pantolon ile elinde defter kalemle tam hazırdı.
" Şimdi ben seni sokaklara kadar eşlik ettikten sonra istediğin şeyleri çizmeyi başla ki insanlar merak edip sana resimlerini çizdirsin. "
Stefan ilk resmi görevini almıştı. Yabancı kılıklı ressam oynuyordu.
" Benden başka bir rol oynayan var mı peki sizden, "
" Lider adımızı lekeleyen ve kralın ve bizim ipucunu kaçıran şerefsiz soylu insanların arasına göçmen gibi girdi şu an ne yapıyor Allah bilir!" dedi Andrea
" En azından tek ben değilim." dedi batı ekibinden biriyle çıkarak kalabalık sokakların kasabalının içinden geçerek ekip üyesi ortadan kaybolduğu sıra ağzı açık kalmıştı.
Bir başına kalmıştı. Ne yapacağım diye düşlerken gözüne boyanmış ve çizilmiş bir ev görmüştü karşısında bankları görüp oraya doğru yürürken kalabalıkta zorlandı. İnsanlar omzuna çarpıp duruyordu. Korkuyu unutmayı çalışsa da kendini ön plana çıkaran duygu belirdi.
" Korkma! bu bir görev," sürekli kendini hatırlatıp durdu bunu. Sonunda kalabalığın içinden sıyrılıp banka oturup önünden geçen insanları yok sayıp renkli gördüğü binaya çizdi siyaha boyadı.
" Çok renkli ama kağıda yansıyan tek renk siyah olması üzücü,"
Stefan renklere boyanmış evi taslağını çizerken biri meraklı gözlerle karşısına geçip ne çizdiğini bakmak için öne eğilmişti " Önüme geçiyorsunuz lütfen çekilin! "
" Çok üzücü değil mi deftere siyah kalemle çizip boyamak "
" Aynen öyle renklerle süslenmiş bina - ben ne diyorum lütfen hanımefendi önümden çekilin bu ressamın işine yapmasını sağlayın. " dedi Stefan.
Kız samimi gülümseyip " Benim resmimi çizersen belki! "
" Çizerim ama şu evi çizdikten sonra, "
Kız burun kıvırdı şimdi istiyordu evi sonra çizmesini rica etti.
Stefan dışarıya sıkıntılı bir nefes bırakıp kabul etti. Stefan yeni sayfayı açarak kızı oturttu ve kendisi boş bulduğu kimsenin geçmediği bir yerde ayakta durup kızın portresini çiziyor.
Kız konuşmaya devam etti. Stefan hareket etmesini yoksa bozulacağını söyleyerek susturdu. Yüz kısmı en sona bıraktı alt tarafı ve oturağı üstündeki kıyafetine kadar her detayını çizerek yukarı çıktı mimiklerini göz çevresini dudak şeklini saç boyutunu renngini boyamak istemişti sadece siyahla gölgelendirme yaptı. Kollarını çizdi ellerini tutuşuna kadar ince ince çizip son düzeltmeler ve gölgelendirme olacak yerleri yapıp bitirdi. Defterden o sayfayı düzgünce koparıp kıza uzattı.
" Çok güzel çizmişsin sende yetenek var resim konusunda bu arada ben Gale senin ismin ne ? "
Çok konuşkan çıkmıştı Gale. Stefan samimi görünerek " Ben Stef, " demişti sadece.
Gale gülümseyip kendi portresini bakıp " Seni soranlara ne deyim yani resmini görenler için, "
Stefan yarım kaldığı binanın resmini çizmeye devam etti Gale yanına oturmuş ona arkadaşlık ediyordu.
" Ben her yerde olabilirim yani sabit bir yerim yok sadece gezgin bir ressamım o kadar, "
Gale karşıya bakarak kalktı " Ben gitsem iyi olur annem endişelenir geç kaldığım için ama tanıştığımıza sevindim Stef. "
Stef önüne bakarak işine odaklanmış " Bende sevindim. " demişti Galeye.
Gale sırıtarak ayrıldı stefanın yanında.

KIZIL - Gölge 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin