↓¹⁵ ✅

21 2 0
                                    


Sabah beklediği gibi kaos, Alex'in istediği gibi gitmişti. Kamp alanı karmaşa içindeydi.
Alex başlattığı kaos ortamını seyretti, keyif alarak.
Haberi olmayan, yeni uyanan adam, bu kaosun nereden geldiğini bakındı.
Liderleri olan adam, sesini yükseltti.
" Burada ne oluyor millet!" dedi herkesin gözü lidere baktı.
Bir adam çıkıp " Adam gitmiş lider biri adamı serbest hatta bekçileri etkisiz haline getirmiş, ölü bulundu! " dedi
Liderin bakışları bizlere döndü. İçimizde hain olduğunu düşünmeye yetti.
" Elena sen bana ne içirdin dün olanları hatırlamıyorum bile, " Alex kendisine geldiği suçlama sırasını geldiğini anladı.
Aylin bakış attı, Alex onayladı. O bunu istemişti.
" Efendim Elena benden uyku getiren bitkinin yaprağını istedi, bende tehlikeli dedim ama beni zorladı. " dedi üzgün üzgün bakışlarla bakan Aylin.
Tüm gözler Alex'e baktı. Lider bile haini Elena olduğunu şüphelendi. Alex de işleri bu raddeye gelmesini istiyordu.
Lider Alex'e doğru yürüdü ve önünde durup " Bu doğru mu bana uyku ilacı mı içirdin ama sen beni süt içtiğimi nereden öğrendin ? "
" Kadınlar söyledi süt içip uyuduğunu ama kim olduğunu bilmiyorum tanımıyorum. " dedi Alex.
Lider " Seni uyutup bekçileri öldürmüş ve adamı kaçırmış olamaz daha yeni geldi bilmiyor o çadırın içindeki adamı kim olduğunu? " dedi Alex 'ya öyle mi' içinde mırıldandı.

Yüzlerini söylemek istedi ama bir süre oyunlarını devam ettirecek.
O adam tekrar konuştu " lider bu iki oldu ilk sefer onu uyardım şimdi de iki bekçimizi ve adam yok. " dedi Alex içinden sinsi sinsi sırıttı.
Liderleri Alex'e bakıp " Bu doğru mu Elena? "
" Doğru ama amacım o adamı doyurmak efendim bilmiyordum zaten bekçiler beni engelledi ve kanıt olabilecek bekçi kalmadı. " dedi.
" İzin vermeyince öldürmüş olma ihtimalin yüzünden sana ceza vermem lazım Elena ve bizim cezamızı o verecek ?"
Alex o kişiyi merak etmişti ve içindeki ses çok yakında öğrenecek olacağını söylüyor.
" Hala seni nasıl adamları öldürmüş olacağını bilmiyorum şu an ? "
O adam Alex'in kolunu tutup cezasını kendi vereceğini söylemişti.
Nasıl bu adamdan kurtulacağını düşündü. Kolunu sıkı tutan adamdan.
Lider memnun olmuş surat ifadesiyle gülümsedi adama doğru " Birde Elena ile uğraşmayalım o iş sende Aykut! " dedi sonunda o ismi bilmediği adamın isminin bu adada olmadığı belliydi.
" Elena işini bitirir bitirmez çadırıma gel! Senle konuşmam gereken bir şey var. " ne konuşacaktı diye düşündü.
Kaos ortamı devam ediyordu hatta adamı bulabilmek için keşif ekibini kampın dışına yolladı.
Alex tüm işlerini halletmiş elinde tepsinin üstünde su bardağı ile şişeyle çadırın içine girdi.
" Tepsiyi bırakıp yanıma gel! " dedi. Alex tepsiyi bırakıp Aykut'un yanına bir milim uzakta oturup ne diyeceğini bekledi.
Aykut nasıl başlayacağını düşünerek konuyu girdi " Hem kendi iyiliğin için hem bizi zora sokma olur mu. Biliyorum sana epey zora soktum ama amacım sana kötü davranmak değil Elena. Ben gerçekten senden hoşlandım. "
Alex ağzı açık şekilde kaldı bir süre yutkunup konuştu " Liderin gözüne girmek için yapıyorsun ama birliğin adını leke sürdüğünüz gerçeği, gerçek kanunsuz ile karşılaşırsınız ne olacak efendi Aykut. "
Aykut gülümsedi " Kral onlara adaya giriş izni vermiyor o yüzden sorun değil."

Alex 'tam önünde konuştuğun kişinin kim olduğunu bilmeden böyle konuşuyorsun' içinde mırıldandı. Sessiz kaldı.

" Belki yeni bir başlangıç yapabiliriz, sana yardım edebilirim ailene bulmana sağlarım. " dedi. Alex'in öldürme fikrini geri çekmeye çalıştığı farkındaydı.
" Arkadaş olmamız mümkün mü acaba Efendi Aykut ? " dedi Alex.

Aykut Alex'in elinin üstünü eline koydu " Her şey mümkün olabilir Elena. " devam etti " Yeter ki izin ver olalım sana zarar gelmeyeceğini emin olabilirim ve vermeyeceğim merak etme! "
Alex şaşkın, bir kaç gün kendisine yaptığı onca şeyden sonra affedip arkadaş olacak mıydı emin değildi bile.
Belki oyunun bir parçası olabilir diye düşünerek bir yanı kötü oluyordu kandırmak üzülecekti diğer yanı işkencelerin bedeni olacaktı.
" Lütfen kendini fazla acı çektirme arkadaşım. "
Arkadaş kelimesi bir garip geldi. " Tamam arkadaş olalım efendi Aykut. "
Aykut gülümsedi" Bana sadece Aykut de arkadaşım ben koltukta uyurum sen yatakta uyu akşam "

KIZIL - Gölge 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin