³¹↓

19 2 1
                                    

Alex yine aynı duruma geldi. Beynine sancı girmesiyle duvara tutundu. Yakın bir zamanın görüleri, kendini göstermeye başladı.

Canon, her zamanki gibi hazırlığını yapmıştı diğer ustalar ve dostlarla birlikte. Tahminleri vardı ve kralın orada bulmayı beklemişti. Tacı ancak kral bilebilirdi.

Canon ' Ya tac kralla birlikte ise ya da saklamış bir yerin içinde, arasında olabilir' kafasında iki seçeneği değerlendirmek istedi. Birinden olmasa diğerinde olabilir.

Atın dizginini demirden çözüp üzenginin üstünden atladı. Karl, ustasına saklı limanın haritasını ve anahtarını vermişti.

Bulmaları için.

Diğer ustalar ve iki dost onla birlikte çıkmıştı. Karargaha öğrencilerinden birine emanet etti.

" Nereye gidiyoruz böyle peki ?"

" Dediğim yere saklı limandan, gölge gemisini alacağız."

" Sonra ne olacak. Aldık diyelim ne kadar yolumuz olacak."

" Kaptanla görüşeceğim bu konuyu!" Demişti. Canon haritaya bakarak saklı limanın kapısını, hangi tarafta açılacağını tahminde bulundu.

" Senin güney ekibinde öğrencilerin bu limanı nasıl buluyorlar ?"

Canon güldü bu soruyu soran ustalara " Bulmaları gerek yok. Herhangi bir geçit açılırsa direk orada olurlar ama genelde geçidi kasaba içinde değilde limanda açıyorlar ve bizde o limana gidiyoruz." Demişti. Sonra çaktılar. Saklı ormanın içinde limana giden yol birkaç mesafeden çok değildi. İkisi aynı yere açıldığı için böyleler.

" Beni direk buraya getirdiler, hiç kasabanın içine girmemi izin vermediler."

" Kasabanın halini görmek bile istemezsin bile," dedi Canon ve diğer ustalar onayladılar arkadaşına. Yol boyunca geçit kapısını aradıklarında bir ışık hüzmesiyle birlikte denizin tuzlu kokusu burunlarına gelmişti ki gün ışığını ve manzarasını tanıklık ettikten sonra gemilerle dolu limana gözleriyle gördüler.

" Bu ekibinin gemisi ne demiştin ismi?" diye soran diğer kralın ikinci adamının cevabına gemiyle yeni dönen Alvin " Gölge deniyordu, gölge sembolu vardı bayraklarda." demişti arkasında " O ekiple geri döndüm o yüzden," dediğinde ağızlarını açmamalarını sağlamıştı. Tüm gemi bayraklarına bakarak gölge işaretli bir bayrağı aradılar. Gemilerin önünde atlarla geçerek bayraklarına bakarak hangi gemi onların ya da öğrencilerinin gemisi diye düşünerek sonunda seyahat gemisinin yanında duran yıldızlı bir bayrağı görüp durdurdu atını ve üzengiye basarak yere inip kaptanı aramaya koyuldu.

Alvin, onlara doğru gelen kızı tanıyıp attan inerek Canon'un yanına yaklaştığında " Ben bu kızı tanıyorum, Aylin, görev esnasında Alex'in yandaşı olan esir onu özgür bırakıp gemide görev yapmayı seçti." dedi sonra Alvin elini sağlayarak onlara gelen kıza el salladı seslenerek " Aylin buradayız bir bakar mısın ?" demişti.

Aylin onlara doğru koşarak gelmişti " Alvin burada ne işin var, gemiyle işiniz mi var ?" diye sorusunu Canon yanıtladı " Evet birini bulmaya gidiyoruz, kaptan burada mı ?" diye sorusuna soruyla yanıt verdi.

" Kaptan ana güvertede, beni takip edin." demişti Aylin. Canon'un peşinden takip ettiler atlarından inerek güverteye çıkan merdivenden geminin içine ilerledikten sonra Aylin, kaptana seslenip yanına çağırdı.

" Ne oldu Aylin!" diye gelen kaptanın karşısında kanunsuz ustalar ve kralın iki yandaşını görüp selamladı " Kaptan sen misin seninle bir konu konuşmamız lazım ?" dediğinde kaptan anında kabul edip toplantı odası olan odaya doğru yürütüp içeriye geçmelerini buyurdu, sanki kendi gemisi gibi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIZIL - Gölge 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin