Alex çırpınarak çıkmayı çalışırken kitaplığın altında kalan kolunu hissetmiyordu. Mavi gölge çoktan uzaklaşmış olmalıydı. Yetişmesi lazımdı ama yapamıyordu. Kolu acıyla sızladı. Alex dudağını ısırarak kolunu hasar vermemek için gücüyle denemeler yaptı ama olmayınca pes etmişti.
Gölge Lordu Amelius kütüphanede bahsettiği anlaşmayı tekrar denemesinde bahsetti.
" Mavi gölge kaçıyor ne anlaşması ?"
" Eğer bir bedene sahip olursam ben onu engellerim Alex." demişti yarım kaldığı anlaşmayı yıkılmış kitaplıkta devam ettiler. Zaten anlaşma yapacaklardı. Gölge Lordunu yeniden doğması için göz yumdu.
" Bir can bir beden, ben kızıl gölge olarak gölgenin beden bulması için acıyan kolumu veriyorum. " dedi Alex.
Gölge Lordu Amelius " Bir beden bir cana teslim aldım ben Gölge Lordu Amelius, kızıl gölgenin sağ çıkamayan kolunu beden karşılığında anlaşma yapıldı." anlaşma yapılmıştı.
Alex'in sağ çıkamayan acıyan kolu yavaş yavaş gölgeye dönüştü. Gölge lordu Amelius bedeni bedel karşılığında vücut bulmuştu.
Gölge Lordu gölgeden çıkıp Alex'in beden karşılığında verdiği bedeli gölgeye çevirdi koluna demir bir zırhla kaplamıştı. Gölge Lordu gölgesinden çıkıp canlı canlı boşlukta can bulmuş haliyle, ilk baş kısmı oluşmaya başladı.
Yavaşça kara dumanın içinden gölgenin siyahı bir göz, burun, ağız ve bir kulak belirdi. Kara duman saça dönüştü Gölge Lordu gözlerini kapayıp oluşumun diğer kısmını bedeni siyah gölge pelerinin içinden kolları bacakları gövdesi şekil bulmuş haliyle Alex'e baktı.
Gölge Lordu Alex'ten gözlerini çevirip kendini çeki düzen verir. Tamamen kendi bedeninden farklı birini dönüştüğünden kendini başka bir beden ve kişilikte bulduğu için garipser.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL - Gölge 1
FantasyKüçük prenses olduğu zamanlarda teyzesinin kıskançlık yüzünden her şeyini kaybeden Alexxa( Aleksa). Kendini bir mağaranın içinde kanunsuz olarak bulur. Küçük bir hafıza kaybı sebebiyle anılarını kaybeder, kimliğini ve hakkı olan her şeyi elinden al...