Alex için gölgelerin arasında kalmanın son günüydü.
Prenses Nora, babasını yani Gölge Kralın emrini Nora dile getirmişti, Alex'i " Tamam bakalım gölge kralı benden ne istiyorsun" diye önden gitti, ikisinin yanlarından ayrıldı. Mike " Ne isteyecek buradan gitmemeni" çok şakacı bir karaktere sahipti. Alex, şakasını gülmüştü sonra beyaz adada olan arkadaşını hatırladı. Mike gibi komik ve sevimli yapıya sahip Andrea'ya ; ekibinde herkesin şu an ne yaptığını ve kendisi gibi gelişme gösterdiklerini merak etti.
Mike, sevdiği kızın yüzü asıldığını gördü " Fazla üzülme, Al yakında onların yanına gideceksin asıl bizden ayrıldığın için üzülsen çok iyi olur" yine güldürmeye başarmıştı Alex'i.
Nora " Ne romantik oldunuz ama şimdi ciddi olun geldik" dedi. Alex ciddi tavrına bölündü ve ağaç evine tırmanıp köprüden yürüdü yürüdü, karşısına çıktı. " En çok bu doğal ortamı özleyeceğim rahatsız eden yok ve sessiz dış dünyada umarım eski halinde beni beklemiştir" öyle umuyordu ama umduğu gibi değildi. Çok değişti dış dünya, Buz Kraliçesi tahtta geçtiği an dış dünya değişimi uğradı. Kralı sürgüne yolladığı an Beyaz saraya yandakçısı cadıya yetkiyi verince adanın her yerine bir adamını yolladı.
Alex, Gölge kralın önünde diz çöktü. " Yüksel Alex "
Gölge Kralın neden çağırdığı, yanında istediği açıktı. Gücünü açığa çıkarması için küçük bir hediye verecekti. " Yanıma yaklaş Alex" Alex, iki dostunu baktı bir şeyler bildiklerini sanıp onlardan öğrenmek için ama bilmediklerini yüzlerinden okunuyordu. Yutkundu ve Gölge kralın yanına doğru korkak adımlarla ilerledi. Yanlış bir şey mi yaptım' düşüncesiyle Kralın karşısında dikildi. Gölge kral, adamlarından kılıcı getirmesini işaret etti. Alex, beklemişti başına gelecek şeyi.
" Kolunu uzat Kızıl gölge" kralın ağzından Alex şaşırmıştı, arkasını döndüğünde onunla aynı tepki veren Mike'yle göz göze gelmişti. Gözleri Nora'ya kaydı, başıyla onayladığında Krala döndü ve kolunu uzattı. Gölge Kralı, Alex'in bileğine bir işaret çizmişti. Ağacın dallarına benzeyen bir damga.
Gölgelerin arasından çıkan adama baktı, elinde tuttuğu kenarları siyah ile boyalı kılıcı gördü.
Kral ayağa kalktı, adamından kılıcı alıp " Eğil kızıl gölge" emri verdi.
Kızıl gölge olan Alex, kralın önünde eğildi. Kral, kılcı Alex'in iki omzunun üstünde tutarak hem kılıcı teslim etti hem halkından biri olarak kabul etti ve unvan sahibi yaptı.
" Eğitimini tamamlayıp gelişme gösterdin, artık buradan ayrılma zamanın geldi ama unutma Kızıl gölge artık buranın gölgesi oldun, ne zaman işin düşerse kapımız her zaman senin ve ekibine açıktır " dedi Kral. Alex doğruldu ve Kralın uzattığı kılıcı, eline aldığı an sarı saçları ve gözleri kızıla boyandı.
Mike " Lakabına uyumlusun Alex"
Alex kendine bakamadı ama kızılı içinde hissetti.
Alex, kılıcın ortasında olan boşluğun dolduğunu fark etti.
Kral " Gücünün farkındasın değil mi, Ne yapabileceğini? Kılıcın ortasında boşluğu fark ettin değil mi, o boşluk düşmanlarını yok ettiğin an dolmaya başlayacak asıl gücüne destek sağlayacak "
Alex " Bu hediyeyi seve seve kabul ediyorum. Gölge Kralı " olumlu cevapladı.
Kral, sevindi bir yandan istediği bilgiyi alamadığını duyunca onun adına üzüldü.
" Bugün istediğin gibi eğlen yarın evine dönüyorsun " dedi Kral.
Alex kralın yanından ayrıldı. Yarın değişmiş olan yaşadığı adaya yolculuk edecekti. Değişmediğini düşünüyordu ama ona bekleyen bir görüntüyü gördüğünde, neler olduğunu öğrenecekti. Onun yokluğunda değişen şeyleri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL - Gölge 1
FantasíaKüçük prenses olduğu zamanlarda teyzesinin kıskançlık yüzünden her şeyini kaybeden Alexxa( Aleksa). Kendini bir mağaranın içinde kanunsuz olarak bulur. Küçük bir hafıza kaybı sebebiyle anılarını kaybeder, kimliğini ve hakkı olan her şeyi elinden al...