↓²¹✅

61 30 100
                                    

Alex çıkmadan önce tüm hazırlığını yapmıştı, tabii bir günü vardı. Aynı anda çıkacaklardı liana ile Violetta ile aynı anda girip gidecekleri yerlere ayak basacaktı. Defterini fenerini kamp malzemeleri hatta yeni aldığı giysileri bile aldı. Oranın havası nasıl olacağını bilmiyordu.

Nora hazırlanmıştı çoktan Ayça'nın ilk geldiği gün gibi üstü yırtık eskimiş kıyafetiyle çamura kaplamış yüzüyle sırtında acılarla duran hem çeken Nora o kızın rolüne çok iyi hazırlanmıştı.

" Bugün bu iş bitiyor Alex benim sayemde, "

Alex başıyla sonunda der gibi sallayıp çantasını kapatıp kenara koyup beline kılıcı takıp pelerini üstüne giydi.

" Sığınakta uzaklaştığımız an ben gölgene dostluk edeceğim. " dedi Alex. Nora başını bir aşağıya bir yukarı sallayıp onayladı.

Sığınaktan çıkmadan önce birbirine sarılıp uğurladı.

Sarayın içinde yolları ayrılacak Alex sarayı turlayacak Nora ise ayçanın babasını çıkarıp kendi girecekti buradaki ajan rolü olacak.

Sığınaktan uzaklaştığında Alex gölgeye saklandı. Bu işi kalabalığın en az olduğu saatlerde yapıyorlar. Öğle ile akşamı bağlayan saat diliminde yollara düştü.

' Direk gözlerini girme, seni gördüklerinde kaçıyormuş gibi yap! '

Nora sessizce başını sallayıp sokakta bakışlarını maruz kalarak ilerledi.

" Bunu neden akşam yapmıyoruz. " demişti nora.

Alex o anda durdurdu " Gölgesizlerin geçtiği saat doğru geri dön! " demişti nora içinden kıkır kıkır gülerek sığınağın yolunu tuttu.

" Bak bu doğru olabilir ben nöbet tutarım hem seni geçiririm. "

" Sen yaşlandın kızım kafan çalışmıyor. " dedi sığınağa döndüklerinde ekip arkadaşları geri gelenleri neden geldiniz diye bakış attılar ki Alex gölgeden çıkarak " planda saat değişikliği gölgesizlerin olduğu bir saatte yapalım dedik ";

" Bence kötü fikir şüphelenecekler akşam vaktinde kaçtın oradan ve geri dönmek istiyorsun kalabalığın içinden saklanarak gidersen kaçtığın gibi görünürsün böylece seni içeriye alırlar. " dedi Karl.

Alex ve Nora ne zaman gidecekleri kararlaştırırken Andrea " herkesin evlerine çekildiği civar yani akşam 5 gibi çıksanız kalabalığın içinden sizi görmüş olur. "

Karl " Ben Andi tanıyamıyorum bir anda zeki olmayı işlek olmayı başladı. "

" Büyüdü abisi o da işe yaramak istiyor o kadar, " Alex andreanın omzuna tutup gülümsedi.

" Peki nasıl bileceğiz akşam olduğunu,"

" Benimle tura çıkacaksın uzunca kasabayı turlayacağız ki boş boş sonra akşam olduğu vakit tura devam edeceğiz. "

Baya ne yapacakları nasıl gideceklerini üstünden durup durdu.

En son bir iki saat yürüyerek herkes ev yoluna döndüğünde onlar gölgesizlerin gözüne gireceklerdi. Sanki onlar bulmuş gibi çaktırmadan içeri girecekti.

" Hem gözü girip girmeyeceğiz güzel taktik sanki yollarını çıkmış gibi olacağız tamam herkes evlerine kapandığı saatten bir saat önce çıkalım dolanıp duralım Alex ile birlikte, "

Şimdi boş boş ne yapacaklarını düşünürken Alex çantasını hazırlarken Mike girmişti içeriye.

Alex başını kaldırıp baktı.

KIZIL - Gölge 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin